Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

..och inte blev det 14 km löpning för mig, inte i det snöblandade regnet. Får vara nöjd med att jag skuttade runt två varv med tanke på alla vattenpölar. Ska simma imorgon inomhus istället, läste nånstans att det var bra för längskidåkningen!?

Själv har man hunnit fara till Umeå (igår kväll), komma tillbaka till Övik idag, se Arsenal - Newcastle på TV, springa 10.5 km och nu se Wigan - Chelsea på TV 🙂 Jag blir alldeles förvånad över mig själv, är vanligtvis så seg att det inte finns. Ikväll s

kom precis hem efter en dust med min fyrbente patient, denver.
varför är ridhus så kalla?
späningshuvudvärk

Halva helgen avklarad. Ett träningspass avverkat idag. Sen handbollsmatch på tv:n. En tur till Ängelholm för att titta på Engelholmsrevyn innan man blåste hem på motorvägen till Helsingborg igen.

I morgon blir det långpass. Med förhoppningsvis betydligt

Igår blev det nästan tonårs-sovmorgon innan jag släpade mig ut på cykeln 2,5 h. Varför gör man så? Sover för länge alltså? När det är så skönt när man väl kommer ut... och hem igen? 😀
Sen blev det en shoppingrunda på Ikea för att få kvällen att gå lite s

Ångrar inte för en sekund att jag tog bilen o lät bli alkoholen igår för djäklar va bra det gick att springa idag 🙂

Ny dag, nya plågor 😉 Löpningen idag var jobbig, mycket backar här i stan...... (H) Men fint väder i alla fall. Fått se "mitt" lag, Man Utd, vinna med 3-1 över Tottenham idag och nu degar jag framför ytterligare en fotbollsmatch.

Håller med dig Josefin, löpningen idag var jobbig !!
Göteborg bjöd på riktigt vårväder så det var hur skönt som helst ute men tyvärr var mina ben inte alls på humör för löpning. Det gick hur segt som helst och varje litet motlut kändes som "Abborbacken på

Ja fy f-n då benen är sega..... Jag har ju en kilometerlång brant uppförsbacke hem till min lägenhet och då man redan sprungit 17 tunga kilometrar så undrar man vad i hela friden man håller på med 😉 Men vårväder lät ju inte helt fel i alla fal 😀

Vad härligt att höra en tjej som ägnat helgen åt att titta på engelsk fotboll! Man blir ju alldeles knäsvag eller är det möjligtvis kvällens innebandy som satt sina spår? 🙂