Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

😀
Godis är gott! Det är därför vi tränar.. eller?? (#)

AnnMarie... lugn du.. grejerna ligger kvar iaf, behöver inte oroa dig för att det springer bort eller nåt! 😀
Styrketräna på söndag.. Men cyklar inte ni HCKare då?

Ikväll ska jag åka till Umeå en svng och hälsa på lite kompisar där. Imorgon åker jag hem igen och på söndag blir det långpass (löpning) och så mste jag väl städa :@ Jag hatar att städa, det är ju et evighetsgöra, jag gillar inte att göra saker som aldrig

Jag ska ut och rejva på krogen.... 😀

Vad gör man inte för att komma i form till cykelsäsongen....*he he he* Sen blir det träning för hela slanten i helgen....jag måste ju se till å inte komma på efterkälken så jag blir ifrånåkt av Silva till sommaren...

Vilodag idag efter gårdagens tuffa spinningpass, men sen måste det till en massa träning i helgen - bara en månad kvar till Öppet spår! Tänkte öka på löpningen till 6 varv den här gången (blir c:a 14 km) och likadant med inlines med stavar. Hinner kanske

Och jag vilar mig i form inför skidmästerskap i Idre nästa helg. Den här helgen blir det barnkalas och städning.

Ikväll: Slagga framför tv:n.
Imorgon: Restaurangbesök och opera.
Söndag: Dansaerobics och bio.
Ev. gör jag även något husligt i stil med att diska eller dammsuga men det ligger inte högst upp på prioriteringslistan.

Silva - Jag gör gärna vad jag kan(ostrategiska pilar, moln med + och - ), får se hur mycket jag pallar beroende på fläskval! ok? 🙂 Som det ser ut nu tycker jag du trampar på bra i utmärkt riktning!

storm=surf.

Resten av tiden lär gå åt till att tina upp.

På vattnet?

Surfingen blir i havet. Upptiningen däremot funkar mycket bättre i badkaret eller under en filt i soffan.