Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Haha! Klockrent!

Hmmm... Mira, hur löser ut det med den killen i sovsäcken? 😉 Men det kanske är stretch?

Det är en australiensisk swag, så de är lite bredare än en vanlig sovsäck, så med lite vilja så...... 😉

Usch vad den här helgen kommer bli trist.....jobb lördag och söndag, och dessutom måste jag bli klar med en seminarieuppgift tills på måndag, och jag har noll intresse för ämnet; att studera vetenskapliga artiklar gjorda på kvalitativa och kvantitativa st

Har dragit på mej en rejäl förkylning...det bränner i bröstet. Så helgen kommer bli sååå lugn, nerbäddad i min soffa med alla fjärrkontroller, drycker, böcker och dylikt nära till hands...host host...ha en bra helg alla andra

ni kan aldrig gissa vad jag ska göra........
jobba såklart. både människa och häst imorgon.
på söndag ska jag titta på sport på tv och promenera eller springa.

Äntligen helg!?!?!? Här ska det också jobbas, fast på hemmafronten. Lägenheten ska göras i ordning inför försäljning (#) (t-)

Aadu: En smula omskakande men kul *ASG*

Såså, fredag igen och jobbarhelg... Blev iallafall ett par km i spåret ikv och imorn kväll ska det göras upp vem som är snabbast i fingararna på Guitar Hero, räknar kallt med seger för min del (H)

MTB på söndag oc

Aadu: Jag skrev David på första och Joachim på andra raden och det verkade riktigt klämkäckt.

David: Ja, det måste vara nåt slags triangeldrama det där... För det är väl du som är den där stora maffiga killen?? (H:)

Puss på dig snygging! 😉

Efter ett drygt dygn i tjänst och sen ett försök att bli något som liknar en människa, så är jag nu trött, ensam och okoncentrerad nog för att inte orka med en hel film. Schysst helg....*tycker synd om mig själv*