Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Såå, det är inte bara jag som har en halvdan helg (#)
Jag pysslat sedan 7 i morse med att röja undan mitt ex skräp.
4 omgångar till återvinningen med fullproppad bil (#)

Stefan: Vad tråkigt, att du håller på och återvinner ex:ets skräp?
Jag hade brännt skiten på gården!

David < Mentalt eldar jag upp det, men bara för att hon betett sig lite illa efter det att jag begärt skilsmässa så behöver inte jag göra det. "Ont ska med gott förgås" är ett talesätt jag försöker leva efter.

Jag är nyopererad sedan förra helgen ungefär, så de närmaste veckorna blir lugna och fina för min del. Inget tränande alltså.

Själv hade jag en toppendag igår - not... Låg däckad i soffan med matförgiftning efter pizzan i fredags.:@ Kanske dax att sluta äta skräpmat.(#) Tur att det var skidor på tv så jag hade nåt att göra.

Så skönt att man inte är själv om att ha en sådan där lagom kul helg...
Fredags, första singelhelgen på länge kändes ovan och lite konstig...., men löste sig med en riktigt dålig utgång med kompisar på lokal, så dålig att jag bara gick hem...
Lördags vakn

Efter ett fyratimmarspass så ligger man på soffan och käkar en tallrik proteinmums. Valnötsglass med chokladsås och om två timmar blir det hemmagjord pizza.
Det behövs idag eftersom man var sliten i de klena benen.

Jag ska inte klaga på helgen..... 🙂 Igår sprang jag "rekord" på 22 kilometer och så har det ju varit en massa skidskytte på TV (min idol Ole-Einar vann ju guld idag 😀 ).

Har också haft en kanonbra helg!! Två härliga löppass och Melodifestivalen live i Scandinavium igår kväll!! 😀

själv så har jag ridit en fantastisk dressyr hingst (david, ingen idé du försöker, har hört allt i den där kategorin redan 😉 )
med lite träningsvärk som följd. blandannat i höger ringfinger 😀