Quote from Guest on 27 April 2010, 13:49Bilden jag haft av mig själv är en kroppkaka med ett par ätpinnar till ben. Det är så jag inbillar mig att jag skulle se ut om jag gav mig ut och sprang med tights. Dessutom ser det lite gay-igt ut med män i strumpbyxor.
När mina gamla byxor nu gick sönd
Bilden jag haft av mig själv är en kroppkaka med ett par ätpinnar till ben. Det är så jag inbillar mig att jag skulle se ut om jag gav mig ut och sprang med tights. Dessutom ser det lite gay-igt ut med män i strumpbyxor.
När mina gamla byxor nu gick sönd
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:59En riktig man klarar av att se lite gay-ig ut 🙂
Stora plufsiga kläser gör att man känner sig stor och seg, lätta åtsittande kläder gör att man känner sig som en gasell.
En riktig man klarar av att se lite gay-ig ut 🙂
Stora plufsiga kläser gör att man känner sig stor och seg, lätta åtsittande kläder gör att man känner sig som en gasell.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:59*skrattar* (t+) Skönt att du äntligen fick löpa fritt från dina fördomar!
*skrattar* (t+) Skönt att du äntligen fick löpa fritt från dina fördomar!
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:04Min fru köpte mig mitt första par också.
Sen är liksom muren riven.
Min fru köpte mig mitt första par också.
Sen är liksom muren riven.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:05I min familj stod frugan och tonårsdöttrarna på rad och tog sig för ansiktet då jag köpte mina första tights. Nu har de vant sig.
I min familj stod frugan och tonårsdöttrarna på rad och tog sig för ansiktet då jag köpte mina första tights. Nu har de vant sig.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:13...jag skrev inget om att jag inte blev hånad. 🙂
...jag skrev inget om att jag inte blev hånad. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:20Jag har precis beställt mina första tights, ett par långa och ett par korta.
Familjen kanske skrattar ihjäl sig! :´(Äh, får ta det som den man jag är. 😀
Jag har precis beställt mina första tights, ett par långa och ett par korta.
Familjen kanske skrattar ihjäl sig! :´(
Äh, får ta det som den man jag är. 😀
Quote from Lotta W on 27 April 2010, 14:21Långkalsonger och knälånga shorts? *ryser*
Långkalsonger och knälånga shorts? *ryser*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 15:10Arm- och benvärmare är ännu mer kinky 🙂
Arm- och benvärmare är ännu mer kinky 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 15:18Kompressionsstrumpor får ej glömmas... 🙂
Kompressionsstrumpor får ej glömmas... 🙂