Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄntligen riktig löpare!?!
You need to log in to create posts and topics.

Hur manligt är hockey egentligen? De har ju så mycket skydd på sig att de knappt kan röra sig. Kan inte kännas mycket att bli tacklad. (H)

De har suspensoar så att de ser ut att ha något.
Anabola ger som bekant russinnötter.

Olle, jag tror att det rör sig om olika grader av snabbhet. Man kan börja med naglarna och se hur mycket det ger innan man målar hela fötterna!

Det var en idé uppe på ett annat forum för ett tag sedan om att skaffa schabloner så att man kan måla på valfri skologga på foten. Det kanske skulle kunna funka som tempohöjare det också? (H)

Var på 40-årskalas i helgen på temat hårdrock. Icke-löpande män med kagge hade leopardtights, ormskinns-, rosa-, svarta lacktights m.m. och det var hur kul & cool som helst.

OT: Nån som vet var man kan få tag på leopardmönstrade???

Hollywoodfruar?

Jörgen: "Att beskriva något som gayigt är nått som bara män kan förstå."

Generalisera nu inte. Jag tycker inte heller att man bör använda "gay" mer eller mindre som ett skällsord! Och jag är både man och straight!

Kommer inte ihåg hur många procent ju

Christer.

Jag generaliserar inte eller är negativ mot folk som är gay.
Utan konstaterar bara att det är vanligt bland grabbar att använda det uttrycket.
Att du sen väljer att tolka det som fan läser bibeln får stå för dig 🙂

Jag tycker inte det var så mycket negativt och hatiskt här alls. Som jag tolkar det används "gay" snarast med andemeningen "fjolligt".

Jo, det kanske är vanligt, men det blir inte bättre för det!