Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 17:35och de fyra stånden ... för att inte tala om dem de har på marknader.
och de fyra stånden ... för att inte tala om dem de har på marknader.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:46Direkt ur Blandaren: "Vi har våran uppe...hur har ni eran"????????
Kommer kanske senare med en gulli-gull version...who knows..!?
Direkt ur Blandaren: "Vi har våran uppe...hur har ni eran"????????
Kommer kanske senare med en gulli-gull version...who knows..!?
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:08@Kjelle
Var det inte "Vi har Vår i luften. Var har ni er?"
🙂
@Kjelle
Var det inte "Vi har Vår i luften. Var har ni er?"
🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:58Skaffade mina första tights för ett par månader sen.Hadde själv inga som helst fördommar om dom!Men vart kallad bög,fjolla,mm.Av min fru!!!Nää jag tog inte illa upp.Så åter till diskutionen om grabbigt osv så finns det absolut fördomar även hos kvinnor!!!
Skaffade mina första tights för ett par månader sen.Hadde själv inga som helst fördommar om dom!Men vart kallad bög,fjolla,mm.Av min fru!!!Nää jag tog inte illa upp.Så åter till diskutionen om grabbigt osv så finns det absolut fördomar även hos kvinnor!!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:04Aj,aj Mikael....quelle fadää....förstörde en kul vits typ.!?
Aj,aj Mikael....quelle fadää....förstörde en kul vits typ.!?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 16:19Brukar följa en intressant site.
Där hittade jag en bild som platsar i den här tråden.
http://www.peopleofwalmart.com/?page_id=9798&paged=13
Rubriken är GRAPE SMUGGLER och bilden kan ha halkat till sida 14 (eller rentav 15..) innan ni ser länken här."T
Brukar följa en intressant site.
Där hittade jag en bild som platsar i den här tråden.
http://www.peopleofwalmart.com/?page_id=9798&paged=13
Rubriken är GRAPE SMUGGLER och bilden kan ha halkat till sida 14 (eller rentav 15..) innan ni ser länken här.
"T
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:52Så där ja! Nu har jag också införskaffat tights, både långa och korta. Gayig, grabbig eller rentav töntig får andra bedöma! (H)
I don´t care! 😀
Så där ja! Nu har jag också införskaffat tights, både långa och korta. Gayig, grabbig eller rentav töntig får andra bedöma! (H)
I don´t care! 😀
Quote from Christer Berg on 4 May 2010, 19:06Har nu införskaffat mina första plagg i funktionsmaterial. Blev inge snabbare för det men det var grymt skönt att använda löparstrumpor istället för varma sockor.
Har nu införskaffat mina första plagg i funktionsmaterial. Blev inge snabbare för det men det var grymt skönt att använda löparstrumpor istället för varma sockor.