Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄntligen riktig löpare!?!
You need to log in to create posts and topics.

Det intressanta är ju inte om det är ok att kalla någon för nedsättande saker, utan om orden är nedsättande mot andra än den man kallade det för. Dvs, att säga att något är "gayigt", är det nedsättande mot alla homosexuella? Om det är det borde det vara l

Tomas:

"Allvarligt; jag är ganska trött på alla grabbiga grabbar som tycker att det är OK att använda den jargong de är bekväma med i alla sammanhang, och att avfärda alla som reagerar på det som "överkänsliga", "kärringar", eller varför inte "bögar"...

Tack Viktor! Jag har också kompressionsstrumpor men pga dassiga venklaffar. Men du höjer mig upp till en status av snabb, stenhård, farlig och respektingivande! Det kommer jag att leva högt på (t+) ända tills det förargliga startskottet går (t-) för då ra

Nu kom jag på ett annat stort problem: Är det OK om man kallar sig själv för "fjollig"? Eller är det nedvärderande mot mig själv? Eller nedvärderande mot någon annan som kan tänkas bli kränkt för att han tycker jag jämför honom med mig... Hmmm... Det var

"Knivigt" stavas det!

Jag tycker A Bohlin sa allt som behöver sägas tidigt i den här debatten. Det förtjänar att upprepas:

"Man behöver inte vara ett dugg politiskt korrekt. Man behöver bara vara medveten om att de ord man använder bestämmer hur man uppfattas.

Är man bekväm

Än en gång grusades mina förhoppningar om att få läsa något nytt om för tighta unkna brallor utspända över manslemmar. Och säkert blev det likadant för någon annan nu.

Nattståndet??
Är det ett tidigare morgonstånd?

Om man har det K.B., kan det kanske vara lämpligt att ha något annat än tights just under morgonlöprundan. För att återknyta till ämnet.

Sommarsolståndet då? Och vintersolstånd?