Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:33Det intressanta är ju inte om det är ok att kalla någon för nedsättande saker, utan om orden är nedsättande mot andra än den man kallade det för. Dvs, att säga att något är "gayigt", är det nedsättande mot alla homosexuella? Om det är det borde det vara l
Det intressanta är ju inte om det är ok att kalla någon för nedsättande saker, utan om orden är nedsättande mot andra än den man kallade det för. Dvs, att säga att något är "gayigt", är det nedsättande mot alla homosexuella? Om det är det borde det vara l
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:26Tomas:
"Allvarligt; jag är ganska trött på alla grabbiga grabbar som tycker att det är OK att använda den jargong de är bekväma med i alla sammanhang, och att avfärda alla som reagerar på det som "överkänsliga", "kärringar", eller varför inte "bögar"...
Tomas:
"Allvarligt; jag är ganska trött på alla grabbiga grabbar som tycker att det är OK att använda den jargong de är bekväma med i alla sammanhang, och att avfärda alla som reagerar på det som "överkänsliga", "kärringar", eller varför inte "bögar"...
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:42Tack Viktor! Jag har också kompressionsstrumpor men pga dassiga venklaffar. Men du höjer mig upp till en status av snabb, stenhård, farlig och respektingivande! Det kommer jag att leva högt på (t+) ända tills det förargliga startskottet går (t-) för då ra
Tack Viktor! Jag har också kompressionsstrumpor men pga dassiga venklaffar. Men du höjer mig upp till en status av snabb, stenhård, farlig och respektingivande! Det kommer jag att leva högt på (t+) ända tills det förargliga startskottet går (t-) för då ra
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:06Nu kom jag på ett annat stort problem: Är det OK om man kallar sig själv för "fjollig"? Eller är det nedvärderande mot mig själv? Eller nedvärderande mot någon annan som kan tänkas bli kränkt för att han tycker jag jämför honom med mig... Hmmm... Det var
Nu kom jag på ett annat stort problem: Är det OK om man kallar sig själv för "fjollig"? Eller är det nedvärderande mot mig själv? Eller nedvärderande mot någon annan som kan tänkas bli kränkt för att han tycker jag jämför honom med mig... Hmmm... Det var
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2010, 13:16"Knivigt" stavas det!
"Knivigt" stavas det!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:40Jag tycker A Bohlin sa allt som behöver sägas tidigt i den här debatten. Det förtjänar att upprepas:
"Man behöver inte vara ett dugg politiskt korrekt. Man behöver bara vara medveten om att de ord man använder bestämmer hur man uppfattas.
Är man bekväm
Jag tycker A Bohlin sa allt som behöver sägas tidigt i den här debatten. Det förtjänar att upprepas:
"Man behöver inte vara ett dugg politiskt korrekt. Man behöver bara vara medveten om att de ord man använder bestämmer hur man uppfattas.
Är man bekväm
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:58Än en gång grusades mina förhoppningar om att få läsa något nytt om för tighta unkna brallor utspända över manslemmar. Och säkert blev det likadant för någon annan nu.
Än en gång grusades mina förhoppningar om att få läsa något nytt om för tighta unkna brallor utspända över manslemmar. Och säkert blev det likadant för någon annan nu.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:08Nattståndet??
Är det ett tidigare morgonstånd?
Nattståndet??
Är det ett tidigare morgonstånd?
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:59Om man har det K.B., kan det kanske vara lämpligt att ha något annat än tights just under morgonlöprundan. För att återknyta till ämnet.
Om man har det K.B., kan det kanske vara lämpligt att ha något annat än tights just under morgonlöprundan. För att återknyta till ämnet.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 17:25Sommarsolståndet då? Och vintersolstånd?
Sommarsolståndet då? Och vintersolstånd?