Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 00:21Frukt tillför ju också kalorier. Men det är gott och nyttigt (t+)
Frukt tillför ju också kalorier. Men det är gott och nyttigt (t+)
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 06:37Jag tror att det är svårt att bli tjock på äpplen, päron och apelsiner.
Jag tror att det är svårt att bli tjock på äpplen, päron och apelsiner.
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 10:44Såklart man kan bli tjock på frukt!!! Det är frågan om helt vanlig plus och minus.
När jag gick ner från smått överviktig körde jag på Viktväktarna och deras fria frukter och grönsaker fungerar INTE om man äter för mycket det va jag levande bevis på.
Såklart man kan bli tjock på frukt!!! Det är frågan om helt vanlig plus och minus.
När jag gick ner från smått överviktig körde jag på Viktväktarna och deras fria frukter och grönsaker fungerar INTE om man äter för mycket det va jag levande bevis på.
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 14:04Lisa, jag är också "äpple", så jag förstår precis. Vi får glädja oss åt våra snygga ben så länge 😉
Ingenting är gratis. Men ändå tycker jag generellt det är fel väg att gå att äta mindre när man tränar. Äta bättre, och kanske träna mer tror jag snarare
Lisa, jag är också "äpple", så jag förstår precis. Vi får glädja oss åt våra snygga ben så länge 😉
Ingenting är gratis. Men ändå tycker jag generellt det är fel väg att gå att äta mindre när man tränar. Äta bättre, och kanske träna mer tror jag snarare
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 12:32Min ambition är att löpa/konditionsträna 3-4 ggr i veckan, men eftersom jag spelar innebandy och är målvakt försvinner 3 hela kvällar i veckan till ingenting. Visst är det roligt och trevligt, men det ger ingen träning. Det är svårt att få ihop tiden tyck
Min ambition är att löpa/konditionsträna 3-4 ggr i veckan, men eftersom jag spelar innebandy och är målvakt försvinner 3 hela kvällar i veckan till ingenting. Visst är det roligt och trevligt, men det ger ingen träning. Det är svårt att få ihop tiden tyck
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:00Att få ihop vardagen är svårt. Studier, intressen, vänner och allt annat man vill och känner att man måste göra tar sin tid.
Men hur det än är, så är det åtminstone vitkigt att äta och sova bra. Då blir allt annat också så mycket lättare.
Tråkigt kan d
Att få ihop vardagen är svårt. Studier, intressen, vänner och allt annat man vill och känner att man måste göra tar sin tid.
Men hur det än är, så är det åtminstone vitkigt att äta och sova bra. Då blir allt annat också så mycket lättare.
Tråkigt kan d
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:09Hm det ser naturligvis klurigt ut att få ihop tidsschemat, men jag tror de flesta av oss som tränar har haft samma problem att få ihop pusslet. Det handlar i mångt och mycket om att prioritera. Det här med innebandyn t.ex. - har du möjligen hamnat i målva
Hm det ser naturligvis klurigt ut att få ihop tidsschemat, men jag tror de flesta av oss som tränar har haft samma problem att få ihop pusslet. Det handlar i mångt och mycket om att prioritera. Det här med innebandyn t.ex. - har du möjligen hamnat i målva
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:20Nu sitter man och väntar på pizzadegen ska jäsa så man kan få i sig en lagom pizza på 8-9 hg.
Det fodras lite käk i kistan efter 3 ½ h på cykeln i denna blåsten.
Nu sitter man och väntar på pizzadegen ska jäsa så man kan få i sig en lagom pizza på 8-9 hg.
Det fodras lite käk i kistan efter 3 ½ h på cykeln i denna blåsten.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:22och sen cyklar du hit och lagar mat 😀
och sen cyklar du hit och lagar mat 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:24Hade du varit lite närmare min klena kropp så hade du givetvis fått middag efter massagen!
Hade du varit lite närmare min klena kropp så hade du givetvis fått middag efter massagen!