Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning"ojämn" fettförbränning
You need to log in to create posts and topics.

Lisa, kan du inte springa hem från innebandyn? Du är ju ändå idrottsklädd o måste duscha...

PS Se inte problemen med väskor, fel kläder, fel skor, fel avstånd etc utan möjligheterna! DS

Jag hamnade i målvaktspositionen för att jag ville och för att jag var duktig, inte för att jag var större än någon annan. Jag har väl egentligen ingen övervikt om man skulle göra en fettmätning, men man vill ju alltid vara mer deffad. Jag spelar i div 1

Hej Lisa, för att undvika missförstånd, jag tror också du gillar träning, annars skulle din fritid ju inte se ut som den gör 🙂 Det var du själv som skrev "är ofta för slö för att ta i så det blir oftast milpassen.." längre upp i tråden. Därför tänkte j

David: jag skulle ha behövt en bit av din pizza i efetermiddags när jag kom hem o var vrålhungrig efter långpasset (18,2 km löpning). Fick bli korv o spagetti istället 🙂

Tyvärr så räckte den precis till mig!

Nu känner jag mig som en Anakonda.

Kan tänka mig det men det cyklar du väl bort imorron 🙂 Nu måste jag fixa nåt mer att äta för jag är hungrig igen...

Precis Fredrika! Jag tänkte att jag hade varit otydlig så jag ville bara förklara 🙂 När man spelar i div ett har man fasta platser, så det är tyvärr inget alternativ att spela ute för mig. Får bli ett mer intensivt träningsschema när säsongen är slut is