Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 19:03När jag springer får jag alltid ont på utsidan ( fram) på vaderna. Jag blir alldeles stum och har en brännnade känsla som inte alls är trevlig men det brukar ge med sig efter någon km. Jag var rädd att jag fått behinneinflammation men vad jag har förstått
När jag springer får jag alltid ont på utsidan ( fram) på vaderna. Jag blir alldeles stum och har en brännnade känsla som inte alls är trevlig men det brukar ge med sig efter någon km. Jag var rädd att jag fått behinneinflammation men vad jag har förstått
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 19:53Benhinnor på utsidan å benhinnor på insidan....lika djävla tråkigt när dom gör ont...Jag försöker gaska upp er drabbade med en liten men ändå välment vits.
Kunden till frisören: Kan jag få bli klippt på en sida för halva priset??
Frisören: Okey då ..vilke
Benhinnor på utsidan å benhinnor på insidan....lika djävla tråkigt när dom gör ont...Jag försöker gaska upp er drabbade med en liten men ändå välment vits.
Kunden till frisören: Kan jag få bli klippt på en sida för halva priset??
Frisören: Okey då ..vilke
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:01Kjell Åström. Vad vore Funbeats diskussionsforum utan dej och din härliga inlägg.
"Always look at the brite side of life" 😀 😀 😀
Kjell Åström. Vad vore Funbeats diskussionsforum utan dej och din härliga inlägg.
"Always look at the brite side of life" 😀 😀 😀
Quote from Catharina Brattlin on 2 April 2009, 20:39Johanna, Du har säkert problem med tibialis anterior. Jag har haft liknande problem med dessa, på främst vänster ben. I mitt fall har det känts som om muskelhinnan är "för liten/trång" och det har spänt och brunnit. Dessutom har det gett med sig efter någ
Johanna, Du har säkert problem med tibialis anterior. Jag har haft liknande problem med dessa, på främst vänster ben. I mitt fall har det känts som om muskelhinnan är "för liten/trång" och det har spänt och brunnit. Dessutom har det gett med sig efter någ
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:48Tack snälla för tipset! Och det kan säkert stämma på mig för jag tror att jag är en liten torris som har svårt att få i mig H2O under dagarna, är väldigt sällan törstig, så nu blir det flaska på jobbet!
Tack snälla för tipset! Och det kan säkert stämma på mig för jag tror att jag är en liten torris som har svårt att få i mig H2O under dagarna, är väldigt sällan törstig, så nu blir det flaska på jobbet!
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 12:20Jag upplever precis samma sak som Johanna men inte på alla pass. Ibland känns det nästan som krampkänningar på framsidan av smalbenen. Brukar släppa helt om jag stannar till och strechar lite. Jag har också funderat på om jag värmer upp för dåligt eller o
Jag upplever precis samma sak som Johanna men inte på alla pass. Ibland känns det nästan som krampkänningar på framsidan av smalbenen. Brukar släppa helt om jag stannar till och strechar lite. Jag har också funderat på om jag värmer upp för dåligt eller o
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 12:43Jag fick blånagel av ett par nya skor, så jag snörde om skorna så foten kom längre bak. Då fick jag ont i tibialis i stället 🙁 Det tog ett tag innan jag förstod sambandet, förmodligen strypte jag blodflödet.. Nu har jag lästat ut skorna o slipper blånag
Jag fick blånagel av ett par nya skor, så jag snörde om skorna så foten kom längre bak. Då fick jag ont i tibialis i stället 🙁 Det tog ett tag innan jag förstod sambandet, förmodligen strypte jag blodflödet.. Nu har jag lästat ut skorna o slipper blånag
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 12:44Är det inte lika kul någon kommer med liknande problem här på funbeat.
Man får svar på ett enklare sätt än man egentligen trodde. 😀
Hoppas att Vätskan löser problemet.
Är det inte lika kul någon kommer med liknande problem här på funbeat.
Man får svar på ett enklare sätt än man egentligen trodde. 😀
Hoppas att Vätskan löser problemet.
Quote from Catharina Brattlin on 3 April 2009, 12:50Vassegoa! 🙂
Fast, ta tipset för vad det är. En högst ovetenskaplig teori, men funkar, som sagt på mig. Har haft jädrans problem och till och med fått avbryta alt hackat sönder pass med en massa stretchanden. Och nu, ingenting OM jag sköter vätskan.
Oc
Vassegoa! 🙂
Fast, ta tipset för vad det är. En högst ovetenskaplig teori, men funkar, som sagt på mig. Har haft jädrans problem och till och med fått avbryta alt hackat sönder pass med en massa stretchanden. Och nu, ingenting OM jag sköter vätskan.
Oc
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 13:14Om jag springer ihop med någon så gör det inte riktigt lika ont men ont, försöker verkligen att tänka på det när jag springer själv, att mkt sitter i huvudet. Det är ju tyvärr inte alltid så lätt att springa tillsammans med ngn. Det är ju iallafall bra at
Om jag springer ihop med någon så gör det inte riktigt lika ont men ont, försöker verkligen att tänka på det när jag springer själv, att mkt sitter i huvudet. Det är ju tyvärr inte alltid så lätt att springa tillsammans med ngn. Det är ju iallafall bra at