Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Your my kind of girl...:-):D

väntar själv på magnetröntgen just nu, befarad stressfraktur i skenbenet 10 upp från fotleden....om det är stressfraktur behövs inga 15 mil i veckan kan jag lova...
Ska springa stockholm om 8 veckor....det är ingen som vill sälja ett skenben?

Jag testade tipset och tänkte mycket på vätskan innan långpasset i helgen. Och det kändes jättebra! Tänkter fortsätta testa, det skulle ju kunna vara en anledning till att problemen bara har kommit då och då.

Jag har sedan många år tillbaka skador på båda mina benhinnor sedan en häst lyckades sparka mig på båda benen. Det har tagit några år att komma tillrätta med problemet men uppvärmning är A och O, även stretch efter löpningen. Vätska som Sylvia nämnde märk

Känner igen mig i det som Sylvia nämner några inlägg ovan om brännande känsla och att benhinnorna känns för trånga.. exakt så har jag känt i höger ben de senaste turerna och känslan har inte släppt förrän efter fyra-fem kilometer... Först trodde jag det v

Vad kul om Ni lyckas få det att fungera. 🙂

För mig har ingenting hjälpt, varken nya skor eller antiinflammatoriska geler. Men detta tipset kom som en skänk från ovan, och jag märker direkt skillnad om jag har slarvat med vätskan innan ett långpass. Då

Jag brukar få ont på liknande sätt när jag sätter igång löpningen på våren. Oftast beror det på att jag sprungit för snabbt innan jag blivit varm, men även ibland när asfalten tinar fram och underlaget blir hårdare. Samt att benen inte fått tillräcklig tr