Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:20Lars: (t+)
Lars: (t+)
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:25Ny underbar bild på Mr Schapiro....å tro det eller ej så kommer han med ett riktigt "Einstein-uttalande"...?!?,,,,Är våren här Christer????:D
Ny underbar bild på Mr Schapiro....å tro det eller ej så kommer han med ett riktigt "Einstein-uttalande"...?!?,,,,Är våren här Christer????:D
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:34Lars@
En av de mest intressantaste trådarna du lagt upp..... 😉
Lars@
En av de mest intressantaste trådarna du lagt upp..... 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 00:07Intressant fundering, jag har dom senaste 2 åren satsat mot Midnattsloppet för att jag sprungit det med lillbror, första året fick jag stryk med ~3 minuter, förra året vann jag med ~8 minuter (jag hade förbättrat mig, han inte). Att jag sedan sprungit en
Intressant fundering, jag har dom senaste 2 åren satsat mot Midnattsloppet för att jag sprungit det med lillbror, första året fick jag stryk med ~3 minuter, förra året vann jag med ~8 minuter (jag hade förbättrat mig, han inte). Att jag sedan sprungit en
Quote from Fredric Lagerström on 8 March 2009, 00:15Någonstans handlar det om att man bara har en motståndare.
I mitt fall heter han Aadu.
Någonstans handlar det om att man bara har en motståndare.
I mitt fall heter han Aadu.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 10:54Mest minuter mest kilometer är kanske mest nöjd. Att komma igång och träna är den största segern om man inte heter Wissman för han är the KING of running.
Fast Tommy Persson flacka löpning var nog större, men de e länge sen...
(L)
Mest minuter mest kilometer är kanske mest nöjd. Att komma igång och träna är den största segern om man inte heter Wissman för han är the KING of running.
Fast Tommy Persson flacka löpning var nog större, men de e länge sen...
(L)