Quote from Guest on 11 August 2014, 20:05Blir så grymt besviken på en okänd cyklist, jag är amatör cyklist o har köpt mig en ny cykel och jag kan inte cykel så bra med alla finesser men jag tycker om att cykla. Så idag när jag var ute med min hoj så var jag tvungen att justera sadeln då det dyke
Blir så grymt besviken på en okänd cyklist, jag är amatör cyklist o har köpt mig en ny cykel och jag kan inte cykel så bra med alla finesser men jag tycker om att cykla. Så idag när jag var ute med min hoj så var jag tvungen att justera sadeln då det dyke
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:15Du spöa han väl?
Du spöa han väl?
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:22Nä, jag blev ställd o ledsen, hela situationen blev så obekväm Jag köpte cykeln just för att gå ner i vikt, han kunde ju hjälpt mig istället. Så jag kände att jag ville starta tråden för att veta om det är förekommande och hur en cykel för en överviktig s
Nä, jag blev ställd o ledsen, hela situationen blev så obekväm Jag köpte cykeln just för att gå ner i vikt, han kunde ju hjälpt mig istället. Så jag kände att jag ville starta tråden för att veta om det är förekommande och hur en cykel för en överviktig s
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:28Tror du råkat ut för någon väldigt väldigt ovanlig tölp. Menar du att han smorde ner din cykel?
Fortsätta cykla, ha kul och glöm och låt denna händelse vara en parentes i ditt i cyklande.
Tror du råkat ut för någon väldigt väldigt ovanlig tölp. Menar du att han smorde ner din cykel?
Fortsätta cykla, ha kul och glöm och låt denna händelse vara en parentes i ditt i cyklande.
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:38Ja det var min cykel ha smorde eller rättare sagt dränkte så nu har jag torkat av kedjan o växelväljaren fram o tvättat av däcket bak, men vet ej hur jag ska göra rent kassetten o växelväljaren där bak nån idé?
Skönt att få pepp när man inte kan allt ino