Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÄr det vanligt med mobbing emella …
You need to log in to create posts and topics.

Blir så grymt besviken på en okänd cyklist, jag är amatör cyklist o har köpt mig en ny cykel och jag kan inte cykel så bra med alla finesser men jag tycker om att cykla. Så idag när jag var ute med min hoj så var jag tvungen att justera sadeln då det dyke

Du spöa han väl?

Nä, jag blev ställd o ledsen, hela situationen blev så obekväm Jag köpte cykeln just för att gå ner i vikt, han kunde ju hjälpt mig istället. Så jag kände att jag ville starta tråden för att veta om det är förekommande och hur en cykel för en överviktig s

Tror du råkat ut för någon väldigt väldigt ovanlig tölp. Menar du att han smorde ner din cykel?
Fortsätta cykla, ha kul och glöm och låt denna händelse vara en parentes i ditt i cyklande.

Ja det var min cykel ha smorde eller rättare sagt dränkte så nu har jag torkat av kedjan o växelväljaren fram o tvättat av däcket bak, men vet ej hur jag ska göra rent kassetten o växelväljaren där bak nån idé?

Skönt att få pepp när man inte kan allt ino

Det finns idioter överallt. Oftast slipper man få dem så nära som du fick.

Bästa rengöringen tycker jag är att torka rent med trasor. Jag har gamla lakan som jag delat i lagom stora bitar. Plocka loss kassetten och sätt dig och putsa en stund. Det tar et

har kassetten nån speciell sån där gräj man har i kassetten för att lossa den, har en för shimano nämligen.

Har förstått det nu, han ska få sig en lusing nästa gång 🙂

Vilken tölp!! Aldrig hört talas om något liknande, låter helt bisarrt. Stackars dig!!

"Sluta jiddra, börja trolla!" (gammal reklamfilm för mjukbröd).
Sluta trolla, börja cykla!

Var det ett troll...?!