Quote from Guest on 11 August 2014, 20:05Blir så grymt besviken på en okänd cyklist, jag är amatör cyklist o har köpt mig en ny cykel och jag kan inte cykel så bra med alla finesser men jag tycker om att cykla. Så idag när jag var ute med min hoj så var jag tvungen att justera sadeln då det dyke
Blir så grymt besviken på en okänd cyklist, jag är amatör cyklist o har köpt mig en ny cykel och jag kan inte cykel så bra med alla finesser men jag tycker om att cykla. Så idag när jag var ute med min hoj så var jag tvungen att justera sadeln då det dyke
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:15Du spöa han väl?
Du spöa han väl?
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:22Nä, jag blev ställd o ledsen, hela situationen blev så obekväm Jag köpte cykeln just för att gå ner i vikt, han kunde ju hjälpt mig istället. Så jag kände att jag ville starta tråden för att veta om det är förekommande och hur en cykel för en överviktig s
Nä, jag blev ställd o ledsen, hela situationen blev så obekväm Jag köpte cykeln just för att gå ner i vikt, han kunde ju hjälpt mig istället. Så jag kände att jag ville starta tråden för att veta om det är förekommande och hur en cykel för en överviktig s
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:28Tror du råkat ut för någon väldigt väldigt ovanlig tölp. Menar du att han smorde ner din cykel?
Fortsätta cykla, ha kul och glöm och låt denna händelse vara en parentes i ditt i cyklande.
Tror du råkat ut för någon väldigt väldigt ovanlig tölp. Menar du att han smorde ner din cykel?
Fortsätta cykla, ha kul och glöm och låt denna händelse vara en parentes i ditt i cyklande.
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 20:38Ja det var min cykel ha smorde eller rättare sagt dränkte så nu har jag torkat av kedjan o växelväljaren fram o tvättat av däcket bak, men vet ej hur jag ska göra rent kassetten o växelväljaren där bak nån idé?
Skönt att få pepp när man inte kan allt ino
Ja det var min cykel ha smorde eller rättare sagt dränkte så nu har jag torkat av kedjan o växelväljaren fram o tvättat av däcket bak, men vet ej hur jag ska göra rent kassetten o växelväljaren där bak nån idé?
Skönt att få pepp när man inte kan allt ino
Quote from Camilla Höög on 11 August 2014, 20:58Det finns idioter överallt. Oftast slipper man få dem så nära som du fick.
Bästa rengöringen tycker jag är att torka rent med trasor. Jag har gamla lakan som jag delat i lagom stora bitar. Plocka loss kassetten och sätt dig och putsa en stund. Det tar et
Det finns idioter överallt. Oftast slipper man få dem så nära som du fick.
Bästa rengöringen tycker jag är att torka rent med trasor. Jag har gamla lakan som jag delat i lagom stora bitar. Plocka loss kassetten och sätt dig och putsa en stund. Det tar et
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 21:07har kassetten nån speciell sån där gräj man har i kassetten för att lossa den, har en för shimano nämligen.
Har förstått det nu, han ska få sig en lusing nästa gång 🙂
har kassetten nån speciell sån där gräj man har i kassetten för att lossa den, har en för shimano nämligen.
Har förstått det nu, han ska få sig en lusing nästa gång 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 23:02Vilken tölp!! Aldrig hört talas om något liknande, låter helt bisarrt. Stackars dig!!
Vilken tölp!! Aldrig hört talas om något liknande, låter helt bisarrt. Stackars dig!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 23:40"Sluta jiddra, börja trolla!" (gammal reklamfilm för mjukbröd).
Sluta trolla, börja cykla!
"Sluta jiddra, börja trolla!" (gammal reklamfilm för mjukbröd).
Sluta trolla, börja cykla!
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 00:26Var det ett troll...?!
Var det ett troll...?!