Quote from Funbeat user on 23 August 2014, 09:48Jag tror inte det är troll i tråden.
Jag tror inte det är troll i tråden.
Quote from Funbeat user on 23 August 2014, 20:17Tror jag med, troll alltså 🙂
Tror jag med, troll alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 06:57troll med olja med sig var är fjant!!!
troll med olja med sig var är fjant!!!
Quote from Funbeat user on 3 September 2014, 21:04Ibland är ju verkligheten nästan brutalare än dikten. Läste att något psyko hade orsakat en olycka vid Nacka forum nyligt. Tydligen hade någon sjuk jävel blivit irriterad på att en cykelpendlande läkare hade lurar i öronen och såg sig tvingad att göra ett
Ibland är ju verkligheten nästan brutalare än dikten. Läste att något psyko hade orsakat en olycka vid Nacka forum nyligt. Tydligen hade någon sjuk jävel blivit irriterad på att en cykelpendlande läkare hade lurar i öronen och såg sig tvingad att göra ett
Quote from Funbeat user on 4 September 2014, 08:26Mikael V: Vilken idiot det var som du länkade till, Intressant läsning i alla fall. Uppenbarligen så finns det klövna personer som cyklar också. Att få tag i en cyklist som beter sig illa är nog som en nål i en hö-stack i storstäder.
Mikael V: Vilken idiot det var som du länkade till, Intressant läsning i alla fall. Uppenbarligen så finns det klövna personer som cyklar också. Att få tag i en cyklist som beter sig illa är nog som en nål i en hö-stack i storstäder.