Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 16:47Jörgen N: Grymt bra jobbat! Hur ofta tränade du då?
Jag tänkte också rulla ner i vikt, cykling verkar vara en av de skonsammare träningsformer mot leder. Det verkar vara bra förbränning 🙂
Jörgen N: Grymt bra jobbat! Hur ofta tränade du då?
Jag tänkte också rulla ner i vikt, cykling verkar vara en av de skonsammare träningsformer mot leder. Det verkar vara bra förbränning 🙂
Quote from Peter Littke on 13 August 2014, 18:51Skit i den där idioten och cykla vidare!
Har trampat bort massa kilon så metoden funkar.
Skit i den där idioten och cykla vidare!
Har trampat bort massa kilon så metoden funkar.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 22:35Gå med en klubb tex, Fenix (sök på Facebook). Trevliga cyklister där och bra gemenskap. Det låter inte som en riktig cyklist du träffat på! Lycka till i fortsättningen...
Gå med en klubb tex, Fenix (sök på Facebook). Trevliga cyklister där och bra gemenskap. Det låter inte som en riktig cyklist du träffat på! Lycka till i fortsättningen...
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 07:43@Hannen. Jag lade om kosten och började träna på ett annorlunda sätt än vad jag gjort tidigare.
Vill man så kan man. 🙂
@Hannen. Jag lade om kosten och började träna på ett annorlunda sätt än vad jag gjort tidigare.
Vill man så kan man. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2014, 21:01Det finns två sorters cyklister som jag mobbar. De som cyklar på vänster sida och de som cyklar på trottoaren.
Det finns två sorters cyklister som jag mobbar. De som cyklar på vänster sida och de som cyklar på trottoaren.
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 14:14Nästan alla cyklister jag träffar är på vänstersidan (min) 🙂
Nästan alla cyklister jag träffar är på vänstersidan (min) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 20:44" o sen dränker han hela vevpartiet o kassetten med cykelolja!!! "
Det där har ju inte hänt, varför hittar du på sånt?
" o sen dränker han hela vevpartiet o kassetten med cykelolja!!! "
Det där har ju inte hänt, varför hittar du på sånt?
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 22:08Tack Stefan.
Tack Stefan.
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 22:38Vad är det jag inte förstår här?
Vad är det jag inte förstår här?
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 10:44Detsamma undrar jag
Detsamma undrar jag