Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 01:24Nej, det är ingen som trollar här( har ingen anledning att göra det) , just nu har jag torkat av kassetten som Anders A. sa så det känns lite bättre. Jo jag blev ganska paff, Han prata om att han haft sponsor av DBS o tävlat i Kanada o Frankrike. Men såhä
Nej, det är ingen som trollar här( har ingen anledning att göra det) , just nu har jag torkat av kassetten som Anders A. sa så det känns lite bättre. Jo jag blev ganska paff, Han prata om att han haft sponsor av DBS o tävlat i Kanada o Frankrike. Men såhä
Quote from Camilla Höög on 12 August 2014, 10:54De som kan något om cyklar sprutar inte olja på vevparti och kassett. Oljan ska ligga mellan nitar och plattor på kedjan. Överflödig olja ska torkas bort.
De som kan något om cyklar sprutar inte olja på vevparti och kassett. Oljan ska ligga mellan nitar och plattor på kedjan. Överflödig olja ska torkas bort.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 10:58Vilken idiot du råkat ut för. Och om han varit sponsrad av DBS, så kan han ju inte varit så framgångsrik. Ja, idioter finns överallt. S... I han å kör ditt race.
Vilken idiot du råkat ut för. Och om han varit sponsrad av DBS, så kan han ju inte varit så framgångsrik. Ja, idioter finns överallt. S... I han å kör ditt race.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 10:58Faktum är att jag aldrig haft med mig olja på ett cykelpass. -Är _det_ brukligt?
Faktum är att jag aldrig haft med mig olja på ett cykelpass. -Är _det_ brukligt?
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 11:18Hoppas att jag slippar träffa honom igen. Har förstått att man ska ha teflonspray på kedjan. köpte en makapär idag som man hänger på kedjan för att ta bort smuts i alla fall. Det känns skönt att ni stöttat mig. Man vet ju liksom själv om man överviktig, f
Hoppas att jag slippar träffa honom igen. Har förstått att man ska ha teflonspray på kedjan. köpte en makapär idag som man hänger på kedjan för att ta bort smuts i alla fall. Det känns skönt att ni stöttat mig. Man vet ju liksom själv om man överviktig, f
Quote from Anders Wallerstedt on 12 August 2014, 13:05* En trasa är ett måste, torka kedjan helst efter varje runda och efter smörjning.
* Det är viktigt att kedjan får torka ordentligt efter rengöring, med t.ex. avfettning innan smörjning.
* Teflonbaserade smörmedel är vanligast/smidigast/enklast idag. Ofta
* En trasa är ett måste, torka kedjan helst efter varje runda och efter smörjning.
* Det är viktigt att kedjan får torka ordentligt efter rengöring, med t.ex. avfettning innan smörjning.
* Teflonbaserade smörmedel är vanligast/smidigast/enklast idag. Ofta
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 14:42Hannes,
Ingen vits att bråka med idioter. Bättre att bara cykla vidare och hålla avstånd till uppenbara vettvillingar.
Om leder och muskelinfästen inte klagar så finns ingen bättre kombination än roddmaskin och långa pass på cykel. Lycka till!
Hannes,
Ingen vits att bråka med idioter. Bättre att bara cykla vidare och hålla avstånd till uppenbara vettvillingar.
Om leder och muskelinfästen inte klagar så finns ingen bättre kombination än roddmaskin och långa pass på cykel. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 19:38Blir så ilsken på folk som jämt ska lägga sig i och påpeka vad man kan och inte kan beroende på ens vikt/kroppsform! Kan du komma upp på cykeln så kan du också cykla!
Cykla så mycket som du vill och njut av varenda meter som du cyklar!Den idioten som d
Blir så ilsken på folk som jämt ska lägga sig i och påpeka vad man kan och inte kan beroende på ens vikt/kroppsform! Kan du komma upp på cykeln så kan du också cykla!
Cykla så mycket som du vill och njut av varenda meter som du cyklar!
Den idioten som d
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:37Det är ju sådana personer som er man ska möta när man står o pillar med cykeln vid vägen inte nåra knashuvuden. Jag är tacksam för alla svar jag fått, men finns det vissa regler som cyklister "följer"? ( då menar jag inte svensk lag). Funbeat verkar vara
Det är ju sådana personer som er man ska möta när man står o pillar med cykeln vid vägen inte nåra knashuvuden. Jag är tacksam för alla svar jag fått, men finns det vissa regler som cyklister "följer"? ( då menar jag inte svensk lag). Funbeat verkar vara
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:51Hannes, det låter helknäppt det du varit med om. Hoppas han själv insåg hur korkat han handlat och känner rejäl ånger.
I Norrköping finns ett trevligt sällskap som heter Fenix Cykel, sök på facebook. (Kan inte uttala mig om alla men jag har träffat några
Hannes, det låter helknäppt det du varit med om. Hoppas han själv insåg hur korkat han handlat och känner rejäl ånger.
I Norrköping finns ett trevligt sällskap som heter Fenix Cykel, sök på facebook. (Kan inte uttala mig om alla men jag har träffat några