Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelÄr det vanligt med mobbing emella …
You need to log in to create posts and topics.

Undrar igen då jag inte får respons. -Brukar ni ha med er olja ut på träningspassen?

@Hannes: Norrköping är liiite väl långt bort för mig med....

Olja med på träningen?! Nja, just nu råkar den ligga i den lilla väskan under sadeln (efter Rideofhope) men normalt är den inte med på mina träningsrundor.

Olja ja, det hade ju snubben som TS träffade på och att ha det med sig alls och här t.o.m. i kvantiteter av överflöd, det är något jag tycker än väldigt märkligt

Anders R: Jo det hade han 🙂 att han inte hade en sånt där rött sprutrör som man har på oljesprayburkar gjorde inte saken bättre 🙂

Även Facebook-gruppen MTB Norrköping är trevlig.

Jag tror att Fenix-cyklisterna har nybörjarrundor ibland i lite lugnare tempo.

Oljesprayaren behöver inte använda sin hjälm.
Verkar inte finnas något att skydda.

Nej aldrig olja med på turerna. Oljan måset ju tränga in för att göra nytta kännsd et som.

Sköta om cykeln gör jag mellan passen!

Alla tillrättavisningar om stil ska givetvis ske med glimten i ögat. Det finns så mycket "regler" vad gäller cykling att det är omöljigt att följa dem alla.
Roligast är iaf Velominatis regler:

The Rules

Men det TS råkade ut för

Erik B: haha fick mig ett lätt skratt där 🙂 Niklas F: Velominatis verkar ha sten koll 🙂 då har jag några riktlinjer att följa 🙂 Som sagt vet inte varför han gjorde det, han kanske var avundsjuk på min färgmatchning av mina kläder mot cykeln för det kan

Vilken idiot.
Jag har aldrig varit med om något liknande även när jag var ute och tjockiscyklade för 35kg sen.
Visst är de flesta cyklister prylnördar, men jag har aldrig blivit bemött på annat sätt än med respekt.

Kör på Hannes!