Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:05Undrar igen då jag inte får respons. -Brukar ni ha med er olja ut på träningspassen?
Undrar igen då jag inte får respons. -Brukar ni ha med er olja ut på träningspassen?
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:20@Hannes: Norrköping är liiite väl långt bort för mig med....
Olja med på träningen?! Nja, just nu råkar den ligga i den lilla väskan under sadeln (efter Rideofhope) men normalt är den inte med på mina träningsrundor.
@Hannes: Norrköping är liiite väl långt bort för mig med....
Olja med på träningen?! Nja, just nu råkar den ligga i den lilla väskan under sadeln (efter Rideofhope) men normalt är den inte med på mina träningsrundor.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:28Olja ja, det hade ju snubben som TS träffade på och att ha det med sig alls och här t.o.m. i kvantiteter av överflöd, det är något jag tycker än väldigt märkligt
Olja ja, det hade ju snubben som TS träffade på och att ha det med sig alls och här t.o.m. i kvantiteter av överflöd, det är något jag tycker än väldigt märkligt
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 22:38Anders R: Jo det hade han 🙂 att han inte hade en sånt där rött sprutrör som man har på oljesprayburkar gjorde inte saken bättre 🙂
Anders R: Jo det hade han 🙂 att han inte hade en sånt där rött sprutrör som man har på oljesprayburkar gjorde inte saken bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 06:55Även Facebook-gruppen MTB Norrköping är trevlig.
Jag tror att Fenix-cyklisterna har nybörjarrundor ibland i lite lugnare tempo.
Även Facebook-gruppen MTB Norrköping är trevlig.
Jag tror att Fenix-cyklisterna har nybörjarrundor ibland i lite lugnare tempo.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 07:19Oljesprayaren behöver inte använda sin hjälm.
Verkar inte finnas något att skydda.
Oljesprayaren behöver inte använda sin hjälm.
Verkar inte finnas något att skydda.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 09:38Nej aldrig olja med på turerna. Oljan måset ju tränga in för att göra nytta kännsd et som.
Sköta om cykeln gör jag mellan passen!
Nej aldrig olja med på turerna. Oljan måset ju tränga in för att göra nytta kännsd et som.
Sköta om cykeln gör jag mellan passen!
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 10:28Alla tillrättavisningar om stil ska givetvis ske med glimten i ögat. Det finns så mycket "regler" vad gäller cykling att det är omöljigt att följa dem alla.
Roligast är iaf Velominatis regler:
http://www.velominati.com/the-rules/Men det TS råkade ut för
Alla tillrättavisningar om stil ska givetvis ske med glimten i ögat. Det finns så mycket "regler" vad gäller cykling att det är omöljigt att följa dem alla.
Roligast är iaf Velominatis regler:
Men det TS råkade ut för
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 10:49Erik B: haha fick mig ett lätt skratt där 🙂 Niklas F: Velominatis verkar ha sten koll 🙂 då har jag några riktlinjer att följa 🙂 Som sagt vet inte varför han gjorde det, han kanske var avundsjuk på min färgmatchning av mina kläder mot cykeln för det kan
Erik B: haha fick mig ett lätt skratt där 🙂 Niklas F: Velominatis verkar ha sten koll 🙂 då har jag några riktlinjer att följa 🙂 Som sagt vet inte varför han gjorde det, han kanske var avundsjuk på min färgmatchning av mina kläder mot cykeln för det kan
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 16:28Vilken idiot.
Jag har aldrig varit med om något liknande även när jag var ute och tjockiscyklade för 35kg sen.
Visst är de flesta cyklister prylnördar, men jag har aldrig blivit bemött på annat sätt än med respekt.Kör på Hannes!
Vilken idiot.
Jag har aldrig varit med om något liknande även när jag var ute och tjockiscyklade för 35kg sen.
Visst är de flesta cyklister prylnördar, men jag har aldrig blivit bemött på annat sätt än med respekt.
Kör på Hannes!