Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 17:48Jo det är sant, om man tar en sprayburk med olja sprutar ned kassetten tills det rinner ner längs fälgen lika så på vevpartiet så det bara blir kladdigt o man får mer damm på kedja o klingor en olja, då tycker jag det är förmycket. Har inte varken lust el
Jo det är sant, om man tar en sprayburk med olja sprutar ned kassetten tills det rinner ner längs fälgen lika så på vevpartiet så det bara blir kladdigt o man får mer damm på kedja o klingor en olja, då tycker jag det är förmycket. Har inte varken lust el
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 19:10Så ska det låta! (t+)
Så ska det låta! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 19:47Tips på vart jag hittar jag en billig S-Works Epic 2014?
Tips på vart jag hittar jag en billig S-Works Epic 2014?
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 20:07Jag köpte min Specialized epic i en butik i Norrköping
Jag köpte min Specialized epic i en butik i Norrköping
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 20:35Nu säker på du troll
Nu säker på du troll
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:01Anders A: Nä, varför ska jag överhuvudtaget ljuga för? Jag startar tråden för att ljuga ihop något det känns väl sisådär onödigt på någotvis va? Sedan lägga energi på att svara. Sådan fantasi har jag inte och inte sådana avsikter heller. Men om detta är e
Anders A: Nä, varför ska jag överhuvudtaget ljuga för? Jag startar tråden för att ljuga ihop något det känns väl sisådär onödigt på någotvis va? Sedan lägga energi på att svara. Sådan fantasi har jag inte och inte sådana avsikter heller. Men om detta är e
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:11Jag var inte den första som såg igenom dig, om du kollar kommentarerna ovan. Vi har alla olika nöjen.
Jag var inte den första som såg igenom dig, om du kollar kommentarerna ovan. Vi har alla olika nöjen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:17Vad har du sätt igenom? Du svara faktiskt inte på mina frågor så antagligen har du väl inget bra svar o jag har ingen anledning som sagt att gå in i någon strid med någon. Men det var ju du som börja liksom med att misstänka något som faktiskt är sant. Me
Vad har du sätt igenom? Du svara faktiskt inte på mina frågor så antagligen har du väl inget bra svar o jag har ingen anledning som sagt att gå in i någon strid med någon. Men det var ju du som börja liksom med att misstänka något som faktiskt är sant. Me
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:27F.I.C.C.L.
F.I.C.C.L.
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:29Anders R: Vad bra då är vi ju överens på olika sätt men nästa gång kan du ju skriva ut vad dina förkortningar betyder.
Nu har jag tagit bort modell för vilken cykel det handlar om.
Anders R: Vad bra då är vi ju överens på olika sätt men nästa gång kan du ju skriva ut vad dina förkortningar betyder.
Nu har jag tagit bort modell för vilken cykel det handlar om.