Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄr du en mästare på löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Arcelli & Canova skriver:
"It has been observed that marathon runners reach maximum value of lipid consumption per minute at a speed close to marathon speed."

Då handlar det iofs om elitlöpare, men det är garanterat högre än 60% även för vanliga dödliga.

9 av 10. Jag gjorde samma "fel" som Pontus :@

10/10 men jag håller med om fettförbränningen.

Jag var så gräsligt dålig så jag markerar härmed den här tråden som ointressant. (H)

Avslöjad?

9/10.

Gick bet på häckarnas höjd.

För lite styvt 20 år sedan var vi 25 grabbar som hyrde en idrottsplats här i Sörmland. Vi skulle köra en regelrätt 10-kamp allt enligt boken med tävlingsregler som införskaffats. 9 grenar skulle avklaras på lördagen och 1 gren på söndagen (1500 m kl 09:00

8/10

Ganska nöjd! Fast det var nog lite tur också.

Ofta vid sådana här tester behöver själva testet rättas på vissa punkter. Förutom fettförbränningen (där jag fick mitt enda "fel" ) är ju fråga två också felaktig. Det går inte alls att påstå "att man går ner i vikt av regelbunden jogging". Jag och många

Det är säkert inte alla som blir mindre stressade heller, men man förstod ju som sagt vilket svar de fiskade efter. 🙂

Häckhöjden tog jag tack vare att jag hjälpte till att ställa in häckarna inför en tävling förra helgen.