Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:54Arcelli & Canova skriver:
"It has been observed that marathon runners reach maximum value of lipid consumption per minute at a speed close to marathon speed."Då handlar det iofs om elitlöpare, men det är garanterat högre än 60% även för vanliga dödliga.
Arcelli & Canova skriver:
"It has been observed that marathon runners reach maximum value of lipid consumption per minute at a speed close to marathon speed."
Då handlar det iofs om elitlöpare, men det är garanterat högre än 60% även för vanliga dödliga.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 13:409 av 10. Jag gjorde samma "fel" som Pontus :@
9 av 10. Jag gjorde samma "fel" som Pontus :@
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 15:1110/10 men jag håller med om fettförbränningen.
10/10 men jag håller med om fettförbränningen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:40Jag var så gräsligt dålig så jag markerar härmed den här tråden som ointressant. (H)
Jag var så gräsligt dålig så jag markerar härmed den här tråden som ointressant. (H)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:45Avslöjad?
Avslöjad?
Quote from Catharina Brattlin on 30 January 2010, 17:489/10.
Gick bet på häckarnas höjd.
9/10.
Gick bet på häckarnas höjd.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:56För lite styvt 20 år sedan var vi 25 grabbar som hyrde en idrottsplats här i Sörmland. Vi skulle köra en regelrätt 10-kamp allt enligt boken med tävlingsregler som införskaffats. 9 grenar skulle avklaras på lördagen och 1 gren på söndagen (1500 m kl 09:00
För lite styvt 20 år sedan var vi 25 grabbar som hyrde en idrottsplats här i Sörmland. Vi skulle köra en regelrätt 10-kamp allt enligt boken med tävlingsregler som införskaffats. 9 grenar skulle avklaras på lördagen och 1 gren på söndagen (1500 m kl 09:00
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:038/10
Ganska nöjd! Fast det var nog lite tur också.
8/10
Ganska nöjd! Fast det var nog lite tur också.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:04Ofta vid sådana här tester behöver själva testet rättas på vissa punkter. Förutom fettförbränningen (där jag fick mitt enda "fel" ) är ju fråga två också felaktig. Det går inte alls att påstå "att man går ner i vikt av regelbunden jogging". Jag och många
Ofta vid sådana här tester behöver själva testet rättas på vissa punkter. Förutom fettförbränningen (där jag fick mitt enda "fel" ) är ju fråga två också felaktig. Det går inte alls att påstå "att man går ner i vikt av regelbunden jogging". Jag och många
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:23Det är säkert inte alla som blir mindre stressade heller, men man förstod ju som sagt vilket svar de fiskade efter. 🙂
Häckhöjden tog jag tack vare att jag hjälpte till att ställa in häckarna inför en tävling förra helgen.
Det är säkert inte alla som blir mindre stressade heller, men man förstod ju som sagt vilket svar de fiskade efter. 🙂
Häckhöjden tog jag tack vare att jag hjälpte till att ställa in häckarna inför en tävling förra helgen.