Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 21:086 / 10 - så ingen mästare här. Hade till och med fel på marathondistansen, har ju bara sprungit halvmarathon så tog och dubblade 21,097 = 42194 😉
tyckte det var en ful fråga med pulsen där.
6 / 10 - så ingen mästare här. Hade till och med fel på marathondistansen, har ju bara sprungit halvmarathon så tog och dubblade 21,097 = 42194 😉
tyckte det var en ful fråga med pulsen där.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 00:369/10
Slarvade dit 1 meter extra i matathonloppet.
Å andra sidan har jag aldrig sprungit en mara.
9/10
Slarvade dit 1 meter extra i matathonloppet.
Å andra sidan har jag aldrig sprungit en mara.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 10:43Lite tråkigt att de gör fel på det här med fettförbränningen. Det finns en massa människor som tror att de går ner bäst i vikt med låg ansträngning.
Inte nog med det, men efter ett hårt pass så ökar förbränningen upp till 24 timmar efteråt.
Jag genomskå
Lite tråkigt att de gör fel på det här med fettförbränningen. Det finns en massa människor som tror att de går ner bäst i vikt med låg ansträngning.
Inte nog med det, men efter ett hårt pass så ökar förbränningen upp till 24 timmar efteråt.
Jag genomskå
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:108 av 10. Jag skulle nog kunna ha fått 10 av 10 om jag bytt ut några löppass mot läsning av idrottslitteratur.
8 av 10. Jag skulle nog kunna ha fått 10 av 10 om jag bytt ut några löppass mot läsning av idrottslitteratur.