Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄr du en social löpare?
You need to log in to create posts and topics.

Det ena utesluter inte det andra som sagt... Springa ensam har sina fördelar i och med att man slipper planera med andra, blir enklare då. Springa tillsammans med andra, socialt och trevligt, speciellt långpassen. Kvalitetsträning med löpgrupp, peppande o

En blandning fungerar bäst.

Ensam:
* Flexibelt med tidpunkt, plats, fart och typ av pass

Tillsammans:
* Effektivare, inspiration och hjälp med motivation.

Jag är INTE en social löpare! Promenader, absolut, om någon skulle vilja följa med, men när jag springer gillar jag att vara ensam och få bestämma själv - tid, plats, distans, fart... Jag springer för att få upp flåset och så småningom bli snabbare/uthåll

Instämmer i att det ena inte utesluter det andra!
Jag har utvecklats från att vara en särpräglad ensamlöpare till en mer social löpare. Förr vågade jag inte springa med andra, eftersom jag var för dålig och sprang för sakta. Med åren har jag upptäckt att

Jag tycker ofta att det där med social löpare så har man inte så mkt val. Min man sprang en gång i tiden och springer lite numera - på jobbet när han har lunch, anatalet ggr vi har sprungit ihop tror jag kan räknas på ena handens fingrar.
Ibland springer

Jag älskar sociallöpning. Snickesnacklångpass och att bränna intervaller påhejad av löparkompisar. Av praktiska skäl blir det inte jätteofta tyvärr men de gånger det blir av är det verkligen superkul. Betr egentid tycker jag inte det konkurerar med social

Jag hade gärna varit mer social i min löpträning (jag är ju i grunden en gruppträningsperson) än vad jag är, men det är ont om löparklubbar häromkring, så jag får bedriva min träning ensam och ibland i sällskap av maken.

Det mest sociala blir när jag sp

I bland kan jag locka med någon på ett löp-pass och jag är då i alla fall så pass social att jag vinkar varje gång jag varvar dem på elljusspåret.

Jag är nog av samma natur som Kristina. Jag skulle vilja ha sällskap på samtliga pass men eftersom jag försöker snitta på ca 8 mil i veckan så blir det övervägande ensamlöpning i alla fall. Jag avstår förstås inte löpningen bara för att det inte finns kom

Ja.