Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den här frågan riktar sig förmodligen mest till dig som är ny på FunBeat. Jag vill nämligen veta vad som har varit svårt att förstå här på sajten och vad som upplevs som rörigt.

Ni som varit med ett tag får ju självklart tycka till också, men ni kanske h

Jag har varit med ett tag men kanske får komma med lite frågor/synpunkter ändå?

Det jag egentligen tycker är svårast är att hitta gamla inlägg i diskussioner. Som du vet så har diskussionerna en tendens att inte alltid hålla sig till ämnet, och då hamnar

En sak jag fann rörigt just nu ikväll var alla rundor som poppa upp när jag zooma in över ett område.
Och att just kunna veta vilken är en löprunda och vilken är en cykelrunda utan att jag måste peka på den först och öppna upp den.
Just nu har alla rundo

Jag har tre stycken önskefunktioner som jag fantiserar om, som skulle underlätta mycket:

1: Istället för att ha, som nu, 42483 st olästa inlägg så skulle jag vilja ha en snävare variant där det listas alla diskussioner som har en smiley på - då kan jag i

Jag är inte ny men har inte riktigt fått grepp om det här med blogginläggen. Jag vill gärna läsa bloggar som är nyligen uppdaterade utan att de behöver vara skrivna av mina kompisar. Som det är nu ser jag bara blogginlägg längst ner till vänster på min st

Kunna söka i vald grupp vore trevligt.

😀 Ingen nybörjare har svarat!

Det som är mest förvirrande och kräver lite tillvänjning är:
-----------------------------
-Rundor - De går inte att ta bort, privat/publik, sökning av rundor, ändra befintliga. Det kan behövas en komplett genomgång av den funktionen. När sedan GPS-import

Tävlingar är som jag fattar det redan fixat. I inmatningen av en tävling, på ett visst datum, kommer en lista med redan lagrade upp.

Det förutsätter att folk verkligen tar sig tid att läsa. Det är väl åtminstone en tävling som lagts upp som dublett sen ändringen... tror jag...