Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 11:28Hej! Helt ny här! Skulle gärna vilja ha en funktion där man kan fylla i längd och vikt och få en kurva på det så man kan följa sin utveckling på det viset och bmi etc. Själv tycker jag sidan känns bra fast lite förvirrande nu i början att hitta alla funkt
Hej! Helt ny här! Skulle gärna vilja ha en funktion där man kan fylla i längd och vikt och få en kurva på det så man kan följa sin utveckling på det viset och bmi etc. Själv tycker jag sidan känns bra fast lite förvirrande nu i början att hitta alla funkt
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 19:14Har visserligen varit medlem här ett tag men det är först på sista tiden som jag har börjat använda Funbeat. Är dock redan fast i Funbeatlivet och loggar in flera gånger om dagen.
I alla fall, när det gäller att rita kartor så skulle det vara kul om det
Har visserligen varit medlem här ett tag men det är först på sista tiden som jag har börjat använda Funbeat. Är dock redan fast i Funbeatlivet och loggar in flera gånger om dagen.
I alla fall, när det gäller att rita kartor så skulle det vara kul om det
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 23:07Hej. Undrar hur man hoppar fram och tar bort i träningsprogram. Hoppade på programmet om 100 armh. men nu står det i min kalender att jag börjar på 5 armh. åt gången, lite pinsamt. Började på vecka fyra och skulle vilja att detta ska stå i min kalender is
Hej. Undrar hur man hoppar fram och tar bort i träningsprogram. Hoppade på programmet om 100 armh. men nu står det i min kalender att jag börjar på 5 armh. åt gången, lite pinsamt. Började på vecka fyra och skulle vilja att detta ska stå i min kalender is
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 23:20Hoppsan inte en fråga på nästan ett år....å jag har hundra typ??!!:-)
Hoppsan inte en fråga på nästan ett år....å jag har hundra typ??!!:-)
Quote from Bjarne Lewin on 9 March 2009, 23:26Okej Fredrik. Om man ska göra det så enkelt som möjligt så gör du så här!
1. Radera ut programmet från din kalender
Gå in i min träning_visa lista
Välj att bara "armhävningar" ska visas och välj även en tidsperiod som visar hela programmet. Bocka av alla
Okej Fredrik. Om man ska göra det så enkelt som möjligt så gör du så här!
1. Radera ut programmet från din kalender
Gå in i min träning_visa lista
Välj att bara "armhävningar" ska visas och välj även en tidsperiod som visar hela programmet. Bocka av alla
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 00:08Ja jag kör nog faan i mig 100 armhävningar istället//Data-Kjelle...:-):D
Ja jag kör nog faan i mig 100 armhävningar istället//Data-Kjelle...:-):D
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 00:21Jag tyckte det var väldigt trassligt att hitta hur man lade till foton. Lite tråkigt med att man bara kan visa kort genom blogginlägg med.
Jag tyckte det var väldigt trassligt att hitta hur man lade till foton. Lite tråkigt med att man bara kan visa kort genom blogginlägg med.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 06:41Fungerar att lägg till foto när man reg träning också.
Fungerar att lägg till foto när man reg träning också.