Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast jag rör mig nog i andra forum. Där blir det inte citat på citat. Det går bara citera en person. 🙂

Jag tycker iaf det är krångligt,men antagligen för att jag är van från ett annat forum. Detta gör iaf mig mindre aktiv på detta forum. Fast ni som o

Såja, äntligen dags att jag skriver mitt första inlägg. Jag har varit registrerad ett tag men har precis börjat med att logga in och läsa diskussionsinläggen i stället för att läsa utan att logga in. Och nu har jag kollat runt på övriga funktioner på Funb

Många och bra synpunkter Camilla! Håller med om det mesta. Tidpunkt på träningspasset tex.

En funktion som du efterlyser finns faktiskt Camilla!

"Träningstyperna var så många så jag nästan inte orkade scrolla ner till Löpnings-varianterna. Här borde man väl kunna få välja vilka träningstyper jag vill ha i just sin vallista. Extra plus i kanten

Evely: Olle skrev nog "ny på Funbeat" av en anledning. Vi som har varit med här ett tag blir hemmablinda och tycker allt här är naturligt, bra och självklart. De som kommer in som nya har fräscha ögon och letar efter funktioner på ett intuitivt sätt och k

Evely: Jag tror den uppdateras hela tiden, men det är bara ett visst antal träningstyper (10?) och om du inte tränat något på en månad ramlar det ur listan..

Förvisso så kan sånt förändras, men jag tror att Aikido fanns med på min lista i över ett och ett halvt år efter att jag hade provat det.

Hej hej!

Jag är nybörjare här på funbeat och tycker att sajten är kanonbra! Användarvänlig och snygg är den och funktionerna är bra och lätta att förstå sig på. Det var hur enkelt som helst att komma igång och registrera min träning och jag älskar att ma

Hej Pernilla!

Det blåa i bakgrunden är medelvärdet för ett visst antal dagar (tror sju är ursprungsvärdet). Om du klickar på den lilla ikonen längst till höger ovanför diagrammet, kan du ställa in hur många dagar och där finns också lite information om

Nämen titta! Tack för hjälpen, jag anade väl att det var jag som hade missat nåt... 😉