Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:00CampagNOlo är skit. Jag vill diskutera om det verkligen inte går att gå ner 10 kg på en vecka... om man verkligen vill måste det väl ändå gå!
CampagNOlo är skit. Jag vill diskutera om det verkligen inte går att gå ner 10 kg på en vecka... om man verkligen vill måste det väl ändå gå!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:01Amputation? 😀 Nej den var dålig!! Usch!
Amputation? 😀 Nej den var dålig!! Usch!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:06Du börjar med att byta till Record så har tjänat en hel del!
Resten kör du av i rent glädjerus över kvaliten och designen!
Du liksom flyger fram. . . .
Du börjar med att byta till Record så har tjänat en hel del!
Resten kör du av i rent glädjerus över kvaliten och designen!
Du liksom flyger fram. . . .
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:07Nä så här gör jag: Fyller badkaret till hälften med vatten, tar vågen och ställer den på botten och sätter mig på vågen och VIPS har jag minskat i vikt massor!
Nä så här gör jag: Fyller badkaret till hälften med vatten, tar vågen och ställer den på botten och sätter mig på vågen och VIPS har jag minskat i vikt massor!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:08Glöm inte de heliumfyllda däcken!
Glöm inte de heliumfyllda däcken!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:10Köpte en störsändare till vågen och en spegel som var på rea från lustiga huset. Omedelbart resultat!
Köpte en störsändare till vågen och en spegel som var på rea från lustiga huset. Omedelbart resultat!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:10Kan man inte andas in heliumet och nå resultat på det viset? Efter man har svettats i en bastu i tre timmar alltså?
Kan man inte andas in heliumet och nå resultat på det viset? Efter man har svettats i en bastu i tre timmar alltså?
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:11Noterar i inköpslistan: störsändare och spegel
Noterar i inköpslistan: störsändare och spegel
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2008, 22:12Ogenomskinlig tejp som man skriver önskad vikt på funkar också!
Ogenomskinlig tejp som man skriver önskad vikt på funkar också!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:13Nu har ni sabbat Olles tråd!
Nu har ni sabbat Olles tråd!