Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 19:39Hej!
Jag är helt ny här och tycker allmänt att den här sidan är en jätte bra ide. Men...jag tycker det är svårt att hitta saker, ex. känns det konstigt att man trycker längst ned på denna sida för att lägga till meddelande...det borde vara i omvänd ordnin
Hej!
Jag är helt ny här och tycker allmänt att den här sidan är en jätte bra ide. Men...jag tycker det är svårt att hitta saker, ex. känns det konstigt att man trycker längst ned på denna sida för att lägga till meddelande...det borde vara i omvänd ordnin
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 19:47Johanna - Log Out is not an option! 😉
Johanna - Log Out is not an option! 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:01"You can log-out any time you like,
But you can never leave!"
"You can log-out any time you like,
But you can never leave!"
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 08:46Inläggen ligger i kronologisk ordning där de nyaste ligger längst ner. Skulle då svaraknappen ligga överst skulle man behöva scrolla upp en hel massa innan man kunde trycka på svara.
Vad gäller kcal så är det något som jag är ointresserad av och dessutom
Inläggen ligger i kronologisk ordning där de nyaste ligger längst ner. Skulle då svaraknappen ligga överst skulle man behöva scrolla upp en hel massa innan man kunde trycka på svara.
Vad gäller kcal så är det något som jag är ointresserad av och dessutom
Quote from mårten jansson on 17 April 2008, 09:27Det fanns ju en diskussion om det här med kcal-räkning, och det råder väldigt delade meningar: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=161230
Det fanns ju en diskussion om det här med kcal-räkning, och det råder väldigt delade meningar: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=161230
Quote from Camilla Höög on 17 April 2008, 10:08Det finns några forum som fortfarande envisas med att visa inläggen i omvänd kronologisk ordning utan möjlighet till att ändra till korrekt ordning, dvs. nyast ligger längst ner. Vi är vana vid att börja läsa från övre vänstra hörnet på en sida och sedan
Det finns några forum som fortfarande envisas med att visa inläggen i omvänd kronologisk ordning utan möjlighet till att ändra till korrekt ordning, dvs. nyast ligger längst ner. Vi är vana vid att börja läsa från övre vänstra hörnet på en sida och sedan
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 10:36Jag tycker att det är jobbigt när forum har omvänd ordning med det senaste längst upp.
Det är ok när man har ett eller två olästa inlägg. Är det 5 eller fler blir det jobbigt att läsa ett uppifrån och ner, kliva upp läsa det ovanför uppifrån och ner back
Jag tycker att det är jobbigt när forum har omvänd ordning med det senaste längst upp.
Det är ok när man har ett eller två olästa inlägg. Är det 5 eller fler blir det jobbigt att läsa ett uppifrån och ner, kliva upp läsa det ovanför uppifrån och ner back
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 10:48Håller med Allis och så rörigt va det inte alls.
Med många inlägg har jag jättesvårt att läsa uppifrån och ner. Som Anders skriver har vi ju faktiskt inte lärt oss läsa på det viset... och jag kommer nog aldrig vänja mig.
Flera sidor... njaeeee... skull
Håller med Allis och så rörigt va det inte alls.
Med många inlägg har jag jättesvårt att läsa uppifrån och ner. Som Anders skriver har vi ju faktiskt inte lärt oss läsa på det viset... och jag kommer nog aldrig vänja mig.
Flera sidor... njaeeee... skull
Quote from Camilla Höög on 17 April 2008, 11:04"Vanliga" forum har ofta paginering efter 10-20 inlägg (bör vara inställningsbart).
Om vi sedan får en länk som tar oss till första olästa inlägget så hamnar vi på rätt sida direkt.
"Vanliga" forum har ofta paginering efter 10-20 inlägg (bör vara inställningsbart).
Om vi sedan får en länk som tar oss till första olästa inlägget så hamnar vi på rätt sida direkt.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 11:05Ja, jag tänkte att man kommer till sista sidan först och har man då flera inlägg kan man klicka sig bakåt. Visst har ni varit inne på forum med sådant upplägg? Där det är sidnummer längste ner 1,2,3 osv och så klickar man bakåt om man vill det.
Vet du at
Ja, jag tänkte att man kommer till sista sidan först och har man då flera inlägg kan man klicka sig bakåt. Visst har ni varit inne på forum med sådant upplägg? Där det är sidnummer längste ner 1,2,3 osv och så klickar man bakåt om man vill det.
Vet du at