Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 23:29Jag är ny här och håller fortfarande på att testa runt lite så det som är knöligt nu kanske är självklart om ett tag.
Jag skulle vilja "favvo-märka" trådar jag gillar. (det kanske man kan?)
Ibland läser jag men orkar/hinner inte svara just då men vill hå
Jag är ny här och håller fortfarande på att testa runt lite så det som är knöligt nu kanske är självklart om ett tag.
Jag skulle vilja "favvo-märka" trådar jag gillar. (det kanske man kan?)
Ibland läser jag men orkar/hinner inte svara just då men vill hå
Quote from Lotta Lindström on 6 April 2008, 08:46Du kan markera ett inlägg mha den lilla flaggan i hörnet på varje inlägg. Klicka på den så blir den röd. Sen hittar du tråden i listan på dina olästa diskussioner.
Du kan markera ett inlägg mha den lilla flaggan i hörnet på varje inlägg. Klicka på den så blir den röd. Sen hittar du tråden i listan på dina olästa diskussioner.
Quote from Camilla Höög on 6 April 2008, 08:49Favvo-märkning av en tråd gör du genom att klicka på den lilla flaggan nere i högra hörnet i ett av inläggen.
Favvo-märkning av en tråd gör du genom att klicka på den lilla flaggan nere i högra hörnet i ett av inläggen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 10:59Åh, tack! Vad bra! Det ska jag genast prova!
Ja, men då var jag nöjd! Inget mera att tillägga om sidan.
Åh, tack! Vad bra! Det ska jag genast prova!
Ja, men då var jag nöjd! Inget mera att tillägga om sidan.
Quote from Camilla Höög on 6 April 2008, 15:22Att hålla på och registrera intensitet är avancerat alltså är du avancerad 🙂
Att hålla på och registrera intensitet är avancerat alltså är du avancerad 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 21:22Jag är i princip helt färsk här och kan för mitt liv inte komma på hur jag ska bära mig åt för att kunna skriva blogginlägg. Förmodligen är det oerhört enkelt, men om nån vnlig själ vill upplysa mig blir jag glad. 🙂
Jag är i princip helt färsk här och kan för mitt liv inte komma på hur jag ska bära mig åt för att kunna skriva blogginlägg. Förmodligen är det oerhört enkelt, men om nån vnlig själ vill upplysa mig blir jag glad. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 21:26Klicka på svara diskussion
Skriv i rutan
Klicka på spara inlägg
Klicka på svara diskussion
Skriv i rutan
Klicka på spara inlägg
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 21:33Christina; på din översiktssida under fliken Min träning så finns "Lägg till blogginlägg" (strax under datumet som du blev medlem)
Christina; på din översiktssida under fliken Min träning så finns "Lägg till blogginlägg" (strax under datumet som du blev medlem)
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 21:35Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 13:11Äntligen börjar det komma in lite synpunkter även från nya medlemmar 🙂
Ulla: Ja, det är en bra idé du nämner. Inte helt okomplicerat att lösa dock, men med lite tålamod så ska nog dina önskemål gå i uppfyllelse så småningom.
Många andra bra synpunkter
Äntligen börjar det komma in lite synpunkter även från nya medlemmar 🙂
Ulla: Ja, det är en bra idé du nämner. Inte helt okomplicerat att lösa dock, men med lite tålamod så ska nog dina önskemål gå i uppfyllelse så småningom.
Många andra bra synpunkter