Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Olle: Ja, jag misstänker att det kan vara lite knepigt att fixa... Och som sagt, jag är väldigt nöjd med sidan i övrigt, så se det bara som en synpunkt, snarare än ett klagomål! 🙂

Hej hallå,
Har varit med ett tag och tycker den här sidan är alldeles förträfflig! Kanonbra jobbat!

Har oxå ett litet förslag. Ibland skulle jag vilja kunna gradera mina pass efter hur bra de gått. I mitt huvud fungerar det på ungefär samma sätt som med

En sak jag inte förstår är staplarna som man har med sina träningskompisar, ibland blir en bit ljusare grön. Varför?

Det ljusgröna är den personens träning de två senaste dagarna (idag och igår).

Åh, vad bra, då fick man veta det också!

Om jag läser en diskussion och sen går tillbaks till olästa diskussioner, så försvinner den diskussionen jag precis läst.
Vill gärna veta om jag kan gå tillbaks till redan läst diskussion och hur jag i så fall gör?
Tack för en kanonbra sida!!

Om du har läst en diskussion men vill markera nåt inlägg som intressant så kan du klicka på den lilla flaggan i nedre högra hörnet i själva textfältet av inlägget. Då läggs denna tråd till i listan över dina olästa.

Eller så klickar du på fliken "Grupper", går in i den grupp där diskussionen ligger och klickar på diskussionen. De med nyast inlägg hamnar överst.

Ljusgröna: Fast det stämmer inte alltid. Tack, iaf 🙂

Jag är precis ny (igår) o tycker att det mesta verkar rörigt för
tillfället, tur att jag är ledig idag! 🙂
Som jag har sett hittills är det en fuktion som jag saknar: jag skulle vilja lägga in som mål att springa en viss sträcka på en viss tid. Eller gå