Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 12:40Jag tycker också att "hoppa till nya inlägg" fungerar fint!
Jag tycker också att "hoppa till nya inlägg" fungerar fint!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:00Jag är så pass ny att jag inte börjat använda några avancerade funktioner ännu, så än så länge har jag inte hittat nåt särskilt krångligt.
Jag har inte riktigt lyckats bli vän med funktionen för träningsrundor ännu, så den kanske är krånglig då. Jag har
Jag är så pass ny att jag inte börjat använda några avancerade funktioner ännu, så än så länge har jag inte hittat nåt särskilt krångligt.
Jag har inte riktigt lyckats bli vän med funktionen för träningsrundor ännu, så den kanske är krånglig då. Jag har
Quote from mårten jansson on 17 March 2008, 18:27Jag tycker också att hoppa vidare till nästa olästa funkar bra. Visst kunde det varit bättre, men det finns andra saker som jag mycket hellre vill att Olle ska lägga sin tid på. Som målen tex (L).
Jag tycker också att hoppa vidare till nästa olästa funkar bra. Visst kunde det varit bättre, men det finns andra saker som jag mycket hellre vill att Olle ska lägga sin tid på. Som målen tex (L).
Quote from Olof Robertson on 17 March 2008, 18:55Oj, ja, hade visst missat knappen "hoppa till nästa olästa inlägg" i en viss tråd. Nu blev mitt liv mkt enklare 🙂 Dessutom har jag aldrig tryckt på där uppe på x olästa diskussionsinlägg och få alla i en lista. Störde mig på att jag fick gå till startsi
Oj, ja, hade visst missat knappen "hoppa till nästa olästa inlägg" i en viss tråd. Nu blev mitt liv mkt enklare 🙂 Dessutom har jag aldrig tryckt på där uppe på x olästa diskussionsinlägg och få alla i en lista. Störde mig på att jag fick gå till startsi
Quote from Bjarne Lewin on 17 March 2008, 19:51Jag tycker nog också att en vidareutveckling av målen går före detta! Det ger mer kvalitet
Jag tycker nog också att en vidareutveckling av målen går före detta! Det ger mer kvalitet
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 22:19Olle,
Jag är helt ny (inte ens en vecka) och är redan beroende av hemsidan! Måste säga att det här är precis vad jag har behövt.
Men jag har tänkt på en grej (med reservation för att jag kan ha missat nåt) när man letar träningsrundor. Som det är nu, f
Olle,
Jag är helt ny (inte ens en vecka) och är redan beroende av hemsidan! Måste säga att det här är precis vad jag har behövt.
Men jag har tänkt på en grej (med reservation för att jag kan ha missat nåt) när man letar träningsrundor. Som det är nu, f
Quote from Lotta Lindström on 5 April 2008, 00:25Du har helt rätt Ulla. Det är en funktion som absolut saknas.
Välkommen förresten 🙂
Du har helt rätt Ulla. Det är en funktion som absolut saknas.
Välkommen förresten 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 5 April 2008, 09:10Du menar att man genom att klicka på en punkt, ger datorn en x- och en y-kordinat. och då ska datorn ha en sökfunktion som ger som svar alla rundor som passerar den punkten.
Smart Ulla! Du har i alla fall lyckats tydliggöra det för mig! Sen om det är möj
Du menar att man genom att klicka på en punkt, ger datorn en x- och en y-kordinat. och då ska datorn ha en sökfunktion som ger som svar alla rundor som passerar den punkten.
Smart Ulla! Du har i alla fall lyckats tydliggöra det för mig! Sen om det är möj
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 09:47Man kan också stå på slingan och hänga på någon som springer förbi.
Har man tur hittar man hem efter att villebrådet fått oväntat besök och bjudit på Gevalia.
Man kan också stå på slingan och hänga på någon som springer förbi.
Har man tur hittar man hem efter att villebrådet fått oväntat besök och bjudit på Gevalia.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 22:41Det första som dyker upp i mitt huvud är:
- Lite stressande med att alla diskussioner i grupper som man anmält sig i blir "olästa diskussioner". Skulle hellre gå in i de grupper jag är intresserad av självmant och där kunna spara en tråd för uppdatering.
Det första som dyker upp i mitt huvud är:
- Lite stressande med att alla diskussioner i grupper som man anmält sig i blir "olästa diskussioner". Skulle hellre gå in i de grupper jag är intresserad av självmant och där kunna spara en tråd för uppdatering.