Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:59Nu blir jag ännu mer oförstående? Visst kommer man till en annan tråd om man klickar?
Nu blir jag ännu mer oförstående? Visst kommer man till en annan tråd om man klickar?
Quote from Lotta Lindström on 16 March 2008, 22:02Tror dom menar länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget" som finns högst upp på sidan.
Tror dom menar länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget" som finns högst upp på sidan.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:03Inte om man klickar på "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." Det står under rubriken.
Inte om man klickar på "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." Det står under rubriken.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:07Aha, vad är syftet med den länken? Säkert något bra som jag ännu inte fattat.
Aha, vad är syftet med den länken? Säkert något bra som jag ännu inte fattat.
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 22:12"Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." gör så att man hamnar vid det första olästa inlägget i den tråden man är i.
"Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget." gör så att man hamnar vid det första olästa inlägget i den tråden man är i.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:15precis Sara och Anne Mari! 🙂 Var så inne på den länken jag menade, så jag tänkte inte på att det kunde tolkas som den andra länken som tar en till en ny grupp, när jag skrev nytt inlägg för att förklara 🙂
precis Sara och Anne Mari! 🙂 Var så inne på den länken jag menade, så jag tänkte inte på att det kunde tolkas som den andra länken som tar en till en ny grupp, när jag skrev nytt inlägg för att förklara 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 22:15"Hoppa vidare till nästa olästa inlägg! (Du har x olästa diskussionsinlägg)"
Den här filuren dock, gör bara att man kommer till nästa diskussion med olästa inlägg. (man hamnar högst upp i den tråden man kommer till)
För att komma till de olästa inläggen
"Hoppa vidare till nästa olästa inlägg! (Du har x olästa diskussionsinlägg)"
Den här filuren dock, gör bara att man kommer till nästa diskussion med olästa inlägg. (man hamnar högst upp i den tråden man kommer till)
För att komma till de olästa inläggen
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 22:19Man hamnar i så fall i något som kan kallas en annan tråd inom samma grupp. Hur roligt det nu är?
Man hamnar i så fall i något som kan kallas en annan tråd inom samma grupp. Hur roligt det nu är?
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2008, 23:14Andreas: Scrolla högst upp på den sida du tittar just nu!
Där står det så här:"Är du ny på FunBeat? Vad är knepigt och rörigt?
Diskussionen har 58 inlägg. Olästa inlägg är markerade med beige bakgrundsfärg. Klicka här för att hoppa till första olästa in
Andreas: Scrolla högst upp på den sida du tittar just nu!
Där står det så här:
"Är du ny på FunBeat? Vad är knepigt och rörigt?
Diskussionen har 58 inlägg. Olästa inlägg är markerade med beige bakgrundsfärg. Klicka här för att hoppa till första olästa in
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 23:30Är sidan anpassad per användare? Hittar då ingen länk som du hänvisar till Christer.
Är sidan anpassad per användare? Hittar då ingen länk som du hänvisar till Christer.