Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 13:08Jag håller med Annika i den här lilla frågan 🙂
Även om trådens rubrik finns i listan, så är en påminnelse om trådens ursprungliga (ibland, eller rättare sagt; ofta, spårar ju tråden ur) handling bra.
Jag håller med Annika i den här lilla frågan 🙂
Även om trådens rubrik finns i listan, så är en påminnelse om trådens ursprungliga (ibland, eller rättare sagt; ofta, spårar ju tråden ur) handling bra.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 13:09en undran bara.
kommer det inte snart finnas så många knappar med konstiga funktioner att det kommer bli mer knappar en text?
en undran bara.
kommer det inte snart finnas så många knappar med konstiga funktioner att det kommer bli mer knappar en text?
Quote from Fredrik Närenfors on 15 March 2008, 13:47Jessica. För i h-e. Inte trodde jag du var en sån bakåtsträvare. Se det så här i stället. Desto fler knappar desto fler svåra sträckningsskador råkar funbeatarna ut för och du får nya kunder helt enkelt (H)
Jessica. För i h-e. Inte trodde jag du var en sån bakåtsträvare. Se det så här i stället. Desto fler knappar desto fler svåra sträckningsskador råkar funbeatarna ut för och du får nya kunder helt enkelt (H)
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 14:31aha det är så jag ska tänka 😉
aha det är så jag ska tänka 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 16:08Komplexitet i sig är ju sällan ett problem, snarare att förstå hur ett upplägg ser ut. Det kan vara svårt att som nybörjare direkt se hur saker hänger ihop när man kommer in på en sida som hanterar stora mängder data.
Det jag i så fall skulle vilja ha so
Komplexitet i sig är ju sällan ett problem, snarare att förstå hur ett upplägg ser ut. Det kan vara svårt att som nybörjare direkt se hur saker hänger ihop när man kommer in på en sida som hanterar stora mängder data.
Det jag i så fall skulle vilja ha so
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 March 2008, 16:40Instämmer med föregående talare, en liten startguide av något slag vore bra för de nya medlemmarna. 🙂
Instämmer med föregående talare, en liten startguide av något slag vore bra för de nya medlemmarna. 🙂
Quote from Camilla Höög on 15 March 2008, 16:48Ångra-knappen för om man råkar markera en tråd som ointressant heter F5, dvs. ladda om sidan så är markeringen för ointressant borta.
Ångra-knappen för om man råkar markera en tråd som ointressant heter F5, dvs. ladda om sidan så är markeringen för ointressant borta.
Quote from Urban Nilsson on 15 March 2008, 20:33Per & Jessica: Kanske kunde man registrera passet "FunBeating" om man tog bort lite knappar?
Per & Jessica: Kanske kunde man registrera passet "FunBeating" om man tog bort lite knappar?
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 21:40lysande idé. undra om det kan vara bra kalloriförbräning på det?
lysande idé. undra om det kan vara bra kalloriförbräning på det?
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 11:54Jag håller med Stina, tycker också det vore trevligt att komma direkt till det olästa inlägget ... man ser rubriken i webläsaren och man kan scrolla uppåt också eller envända de där fiffiga knapparna om man vill ända upp ...
Jag håller med Stina, tycker också det vore trevligt att komma direkt till det olästa inlägget ... man ser rubriken i webläsaren och man kan scrolla uppåt också eller envända de där fiffiga knapparna om man vill ända upp ...