Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samma här. Trodde man fick upp de tävlingar som går på den dan man försöker regga en tävling. *förvirrad* jag har t.o.m. för mig att jag fick upp den när jag va inne och skulle lägga till en grej på ett lopp jag lagt upp....

Ni har rätt. Kritieriet är att 5 tecken i namnet ska matcha en annan tävling oberoende av datum.
Jag hade fått för mig att det var datumet den borde gå på fram för allt.

Tyvärr så uppstår det problem om man tittar ner på tangentbordet när skriver för då

Anna-Karin,

vi må vara gamla rävar, men hjärtat är ungt.. 😉

Tycker inte så synd om Olle. Det är inget gnäll utan konstruktiva förslag blandade med rätt mycket beröm..

Vi nya kanske inte hittar till den här tråden! (H)

Hello,
Skulle vilja ha en "ångraknapp" när man läsa igenom ett inlägg och råka trycka på "markera som ointressant" istället för "homeknappen".
2 händer, 1 hjärna funkar inte alltid!

Niklas, sådär råkar jag också göra ibland men vet du, du kan gå in på översikten och klicka på det strukna inlägget och få det intressant igen 🙂

Jag har länge önskat att få en knapp där man DIREKT kommer till olästa inlägget, utan att behöva klicka en gång till när man kommit in på sidan. Alltså när man på sidan tidigare klickat på "nästa olästa inlägg" så kommer man ju inte till nästa olästa uta

Stina, om man hoppar direkt från "huvudmenyn" ända ner till det olästa... då vet man ju inte vilken tråd man är i så jag tycker inte att det verkar vara en god idé. Jag uppskattar att få en påminnelse om tråden innan jag ser nästa inlägg. Så funkar jag.

Det står ju i rubriken vilken tråd man läser 😉

trådens rubrik står ju faktiskt i namnlisten på webbläsaren så att veta vilken tråd det är man läser i är inte så svårt 😉