Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag lade precis in en tävling och fick ingen information alls om de övriga tävlingarna på samma datum. Alltså fungerar det inte.

Det ni pratar om är väl om man markerar ett träningspass som tävling. Då dyker det upp en lista på tävlingar.

Jag är rätt ny, och många med mig som också härjar på Puls.se. Det är inte helt lätt att hitta, lite rörigt tycker jag nog att det är. Problemet är lite att det finns så mycket. Men ta till exempel skärmbilden när man valt Min träning. Då har man en meny

Egentligen ska man inte ifrågasätta någon i en sådan här post, men just hur flikarna är uppbyggda tycker jag är en suverän lösning. Man klickar på en "huvudflik" och sedan dyker det upp "underflikar" som rör just det.

Fast det är nog väldigt mycket info

Jag tyckte inte det var så väldigt rörigt när jag var ny... det som var lite knepigt var träningsrundorna, men det var inte något stort problem. Det här är en superbra sajt!

Om jag får en kommentar om mitt träningspass så vill man ju ofta svara så att alla kan se det svaret. Tog en liten stund innan jag hittade hur jag själv kunde lägga in inlägg om min egen träning. För klickar man bara på svara så ser ju bara den som skrivi

Anders > Det jag reagerade på var att när jag är inne på Min träning så finns det 4st olika menyer, eller valsystem, på sidan. Just "Hitta i FunBeat om" som ligger längst upp på sidan har jag aldrig använt.

Sedan tycker jag att det är synd att när man s

>Leif

Du kan numera använda dig av länken Öppna svarsformulär i nytt fönster som ligger strax under knappen Svara på diskussionen. Då försvinner inte inläggen utan ett nytt fönster öppnas som man kan lägga sidan om det gamla fönstret. Nackdelen kanske ä

hehe 😀 Stackars Olle vill veta vad nya medlemmar tycker. Men då hoppar alla gamla rävar på honom med önskemål. Rättså roligt.

Som sagt.. "Öpnna svarsformulär i nytt fönster" borde nästan flyttas ovan knapparna.. 😉

Anders - Aha, jag förutsatte att funktionen som används vid genomförande av tävling även gällde skapande av tävling. Tyckte snacket gick så i tråden om tävlingar.