Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 16:03Fö är tävlingar och lopp totalt ointressant för mig. Varför skall det dyka upp som oläst? Vet att det behandlas som nystartade trådar men jag är rätt ointresserad om jag inte aktivt söker tävlingar/lopp. Då är det en annan sak.
Fö är tävlingar och lopp totalt ointressant för mig. Varför skall det dyka upp som oläst? Vet att det behandlas som nystartade trådar men jag är rätt ointresserad om jag inte aktivt söker tävlingar/lopp. Då är det en annan sak.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 17:02Två nya har gjort sig hörda hittills. Börjar tro att Karin har rätt när hon skriver att de nya kanske inte hittar hit.
Två nya har gjort sig hörda hittills. Börjar tro att Karin har rätt när hon skriver att de nya kanske inte hittar hit.
Quote from Bertil Nolheim on 16 March 2008, 20:33Jag skulle vilja ha fast "huvud" på sidan, dvs det blåa i toppen, och scrollning inom sidan istället för i explorern.
Dessutom vore det fint att kunna utnyttja hela bildskärmsbredden.
Jag skulle vilja ha fast "huvud" på sidan, dvs det blåa i toppen, och scrollning inom sidan istället för i explorern.
Dessutom vore det fint att kunna utnyttja hela bildskärmsbredden.
Quote from Olof Robertson on 16 March 2008, 20:54Kanske jag som missat nåt, men jag tycker det verkligen är jätterörigt när man klickar på en tråd och får första inlägget först, och sen får man scrolla lååååångt ner i många trådar för att komma till det olästa. Tycker det hade varit mycket lättare med n
Kanske jag som missat nåt, men jag tycker det verkligen är jätterörigt när man klickar på en tråd och får första inlägget först, och sen får man scrolla lååååångt ner i många trådar för att komma till det olästa. Tycker det hade varit mycket lättare med n
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 20:58Fast man behöver inte scrolla för att komma till första olästa inlägget; det går att klicka på länken "Klicka här för att komma till första olästa inlägg" 🙂
Fast man behöver inte scrolla för att komma till första olästa inlägget; det går att klicka på länken "Klicka här för att komma till första olästa inlägg" 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 16 March 2008, 21:16Loppen är en inspirationskälla för mig! Fast inte de som är långt bort förståss!
Loppen är en inspirationskälla för mig! Fast inte de som är långt bort förståss!
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 March 2008, 21:20"
Fast man behöver inte scrolla för att komma till första olästa inlägget; det går att klicka på länken "Klicka här för att komma till första olästa inlägg"
"Vore väl smartare att slippa det klicket och komma till första olästa inlägget direkt när man g
"
Fast man behöver inte scrolla för att komma till första olästa inlägget; det går att klicka på länken "Klicka här för att komma till första olästa inlägg"
"
Vore väl smartare att slippa det klicket och komma till första olästa inlägget direkt när man g
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:31Nu svarade jag på just det att man måste scrolla....tänkte att Jenny kanske inte hade sett snabbknappen så hon slapp scrolla 🙂
och nej, jag är en av de två som inte vill hamna direkt på det första olästa inlägget, så jag tycker inte det är smartare 😉
Nu svarade jag på just det att man måste scrolla....tänkte att Jenny kanske inte hade sett snabbknappen så hon slapp scrolla 🙂
och nej, jag är en av de två som inte vill hamna direkt på det första olästa inlägget, så jag tycker inte det är smartare 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:43Jag är nog inte riktigt med på vad ni snackar om. Länken "nästa olästa" är för mig ganska ointressant. Kanske är för att jag är gruppvilding? Blir med i en grupp om jag vill säga något.
Det jag skulle vilja ha är att komma tillbaka till översikten på vad
Jag är nog inte riktigt med på vad ni snackar om. Länken "nästa olästa" är för mig ganska ointressant. Kanske är för att jag är gruppvilding? Blir med i en grupp om jag vill säga något.
Det jag skulle vilja ha är att komma tillbaka till översikten på vad
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:48Nej, du hängde nog inte med i vad vi pratar om; "nästa olästa" är när man är inne i en tråd, om man vill klicka sig ned till det som man inte läst än. Handlar alltså inte om att hoppa till en annan grupp eller så. 🙂
Nej, du hängde nog inte med i vad vi pratar om; "nästa olästa" är när man är inne i en tråd, om man vill klicka sig ned till det som man inte läst än. Handlar alltså inte om att hoppa till en annan grupp eller så. 🙂