Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anders, din förklaring var så mycket tydligare än min, och du var snabbare dessutom!!

Hej. En sak som jag inte fattar ett skvatt av är procenten som står i högra hörnet.
Som den här veckan, jag har tränat 246 min av mina 180 minuter som var uppsatta. Varför står det då 67% i rött under? Jag har ju tränat det antal minuter som var uppsatt.

Du har valt att inte visa din träning för någon vilket gör det svårt att kolla vad som kan vara fel.

Men om ditt mål inte räknar alla aktiviteter kanske du har glömt att lägga till någon aktivitet som du kört sista veckan.

Jag tycker det lite jobbigt att läsa trådarna, då det är otroligt många inlägg . Bättre om det vore ett visst antal inlägg per sida och att man kunde citera varandra.

Läs bara mina inlägg så blir det betydligt färre!

He he... eller va, Sandra menar du allvar?

Jag tror jag vet vad Sandra menar. Tycker det tar tid att ladda trådar som börjar komma upp över 100-150 inlägg. Tycker det skulle vara bra med bläddring där det kanske är max 50 inlägg per sida för att snabba upp databasupphämtningen.

Ja ja, det måste ju va så hon menar. Jag läste det som att vi typ tjötar för mycket *fniss*

Nya medlemmar SKALL läsa alla inlägg o trådar.
Så slipper vi alla upprepningar om vitaminer, kosttillskot, Campa bra-ShimaNO skit, träning och kan koncentrera oss på förvirrade och mystiska trådar.

Mmm, precis!! Hade en tuff första månad....lite drygt 42000 snack att gå igenom(om jag minns rätt). Tur att jag ganska snabbt hittade en diskussion som handlade om att blanda egen sportdryck. 🙂