Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:17Ooooops! Blir man utesluten ur klubben då eller blir det poängavdrag? Blir mina mål automatiskt höjda med 200% och omöjliga att ändra??? Hjälp?!??!? Förlåt Olle!!!
Ooooops! Blir man utesluten ur klubben då eller blir det poängavdrag? Blir mina mål automatiskt höjda med 200% och omöjliga att ändra??? Hjälp?!??!? Förlåt Olle!!!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:20Ber också om ursäkt! Och letar febrilt efter knappen "Markera mig själv som ointressant" !!
Ber också om ursäkt! Och letar febrilt efter knappen "Markera mig själv som ointressant" !!
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2008, 22:22Förlåt då! Jag tyckte bara att det var en VIKTig tråd...
Förlåt då! Jag tyckte bara att det var en VIKTig tråd...
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:24Jag kan rekommendera Snigelgänget.
Jag kan rekommendera Snigelgänget.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 08:27Eh va? Nej, jag menar inte att någon tjötar för mycket. Utan att det jobbigt att ha alla inläggen på en sida. Plus att det är jobbigt att inte kunna citera.
Eh va? Nej, jag menar inte att någon tjötar för mycket. Utan att det jobbigt att ha alla inläggen på en sida. Plus att det är jobbigt att inte kunna citera.
Quote from Lotta Lindström on 19 April 2008, 08:44Citera går alldeles utmärkt. Det är bara att kopiera och klistra in. 🙂
Citera går alldeles utmärkt. Det är bara att kopiera och klistra in. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 09:06Citera på det viset som Sara berättar om är helt ok tycker jag.
De forum som däremot har en citeraknapp tenderar att bli helt nerlusade av citat eftersom väldigt många alltid har med ett helt inlägg som de citerat i varenda inlägg de skriver. Det är oerh
Citera på det viset som Sara berättar om är helt ok tycker jag.
De forum som däremot har en citeraknapp tenderar att bli helt nerlusade av citat eftersom väldigt många alltid har med ett helt inlägg som de citerat i varenda inlägg de skriver. Det är oerh
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 09:10Håller med. Finns inget så fult och oläsligt som citat i citat i citat som gör trådar löjligt och onödigt långa.
Håller med. Finns inget så fult och oläsligt som citat i citat i citat som gör trådar löjligt och onödigt långa.
Quote from Bjarne Lewin on 19 April 2008, 09:12Håller med Anne Marie och Jack
Håller med Anne Marie och Jack
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 09:39Jag håller med alla, fast i olika grejer. Sandra håller jag med för att hon inte vill ha marathon-långa trådar som tar lång tid att ladda.
Mitt minne är kort men inte så kort att jag måste läsa alla inlägg i en tråd när det kommit två nya.
Jag håller med alla, fast i olika grejer. Sandra håller jag med för att hon inte vill ha marathon-långa trådar som tar lång tid att ladda.
Mitt minne är kort men inte så kort att jag måste läsa alla inlägg i en tråd när det kommit två nya.