Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 11:46När jag sprungit ett litet tag gav jag mig själv en 305:a som en klapp på axeln. Den är en otrolig sporre för mig, som gillar att gräva ner mig i statistik.
Jag anar att jag i princip lika gärna hade kunnat vara utan, men det är roligare med.
När jag sprungit ett litet tag gav jag mig själv en 305:a som en klapp på axeln. Den är en otrolig sporre för mig, som gillar att gräva ner mig i statistik.
Jag anar att jag i princip lika gärna hade kunnat vara utan, men det är roligare med.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 11:48För mig så finns det ett löparliv före min GPS-klocka som jag minns som grått och trist och ett liv efter i ständigt solsken och lustkänslor. En 210:a låter som ett bra val.
För mig så finns det ett löparliv före min GPS-klocka som jag minns som grått och trist och ett liv efter i ständigt solsken och lustkänslor. En 210:a låter som ett bra val.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:55Klart att du ska satsa på en Garmin Forrunner Rikard.
Å är du i samma generation som Backlöparen så kanske du likt honom hittar frälsningen och livets sol genom denna inhandling. Själv är jag gammal å pre-senil dement men köpte en 205:a i januari som byte
Klart att du ska satsa på en Garmin Forrunner Rikard.
Å är du i samma generation som Backlöparen så kanske du likt honom hittar frälsningen och livets sol genom denna inhandling. Själv är jag gammal å pre-senil dement men köpte en 205:a i januari som byte
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:01Köp inte 405:an "touch ramen" är usel (t-)
Köp inte 405:an "touch ramen" är usel (t-)
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:24Touchramen fungerar okej, men man måste låsa den när det regnar.
Dock för iPhonegenerationen(mig själv inräknad) så måste den bli mycket bättre.
Räknar med att byta upp mig när det kommer en helt ny modell om något/några år. Kanske det kommer en 610, en
Touchramen fungerar okej, men man måste låsa den när det regnar.
Dock för iPhonegenerationen(mig själv inräknad) så måste den bli mycket bättre.
Räknar med att byta upp mig när det kommer en helt ny modell om något/några år. Kanske det kommer en 610, en
Quote from Håkan Öhling on 15 March 2011, 13:25Nja, Tomas nu är du väl väl hård. Jag har en 405 och jag är mycket nöjd med den. Man får stänga av touch-kontrollen om man springer med långärmat. Men hur ofta behöver man pilla på den under passet?
Enda nackdelen med 405 som jag ser det är batteritiden
Nja, Tomas nu är du väl väl hård. Jag har en 405 och jag är mycket nöjd med den. Man får stänga av touch-kontrollen om man springer med långärmat. Men hur ofta behöver man pilla på den under passet?
Enda nackdelen med 405 som jag ser det är batteritiden
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:51Kjell, ja klart att solen sken även på mig före 2009 då jag köpte min första GPS-klocka. Men jag kommer ihåg vilken revolution det var att plötsligt kunna sticka ut på en helt improviserad löprunda och sedan veta exakt vart och hur långt jag sprungit.
Va
Kjell, ja klart att solen sken även på mig före 2009 då jag köpte min första GPS-klocka. Men jag kommer ihåg vilken revolution det var att plötsligt kunna sticka ut på en helt improviserad löprunda och sedan veta exakt vart och hur långt jag sprungit.
Va
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:16Tack alla för matnyttiga synpunkter. Det blir sannolikt en 205:a. Har redan en pulsklocka men har inte karaktär att hålla på med puls. Jag kör på ändå, helt enkelt. Däremot vill jag väldigt gärna veta tempo och distans! Att kunna lagra rundor och dela med
Tack alla för matnyttiga synpunkter. Det blir sannolikt en 205:a. Har redan en pulsklocka men har inte karaktär att hålla på med puls. Jag kör på ändå, helt enkelt. Däremot vill jag väldigt gärna veta tempo och distans! Att kunna lagra rundor och dela med
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:19Jag har 205:an och är supernöjd med min. Träningskompisen fungerar bra om man nu vill använda den.
Jag har 205:an och är supernöjd med min. Träningskompisen fungerar bra om man nu vill använda den.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:35Hade en 405:a drygt ett år och den var väl OK. Fördelar var att den var snygg och kompakt (jag använde den som armbandsklocka), nackdelar var att batterilängden var för kort för de värsta långpassen och att petringen kunde vara lite kinkig i blött väder.
Hade en 405:a drygt ett år och den var väl OK. Fördelar var att den var snygg och kompakt (jag använde den som armbandsklocka), nackdelar var att batterilängden var för kort för de värsta långpassen och att petringen kunde vara lite kinkig i blött väder.