Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:04"Ett löppass utan Garmin på armen räknas inte"
Räknas det när batteriet dött ? 🙂
"Ett löppass utan Garmin på armen räknas inte"
Räknas det när batteriet dött ? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:27Kör 205, och den är en bra startklocka för att springa etc.
Nu har jag använt den några år men skall stiga upp till 310 istället.Den har varit med i många lopp, och klarade i mitt fal över 10h och 40min, vilket också varit mitt längsta lopp. Dock med nå
Kör 205, och den är en bra startklocka för att springa etc.
Nu har jag använt den några år men skall stiga upp till 310 istället.
Den har varit med i många lopp, och klarade i mitt fal över 10h och 40min, vilket också varit mitt längsta lopp. Dock med nå
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 16:01De ska tydligen ha löst det där touch-problemet till 410an.
De ska tydligen ha löst det där touch-problemet till 410an.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:34Hoppsan Andreas....där sa du en viktig sak....batteriets längd..!!!!!
Hur länge räcker en laddning på 205/305 egentligen????? å ska man kuta 48 H hur ska man göra då?????....Stoppa den på laddning vid varvningen varje typ X timmar å sen köra med den till
Hoppsan Andreas....där sa du en viktig sak....batteriets längd..!!!!!
Hur länge räcker en laddning på 205/305 egentligen????? å ska man kuta 48 H hur ska man göra då?????....Stoppa den på laddning vid varvningen varje typ X timmar å sen köra med den till
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:16Kjell, du är väl på den säkra sidan så länge som klockans batteri räcker i 4 tim 46 minuter?!
På 48-timmars och andra ultor på rundbana har batteritiden endast akademisk betydelse eftersom det 600:e 400-metersvarvet ser precis likadant ut som det första.
Kjell, du är väl på den säkra sidan så länge som klockans batteri räcker i 4 tim 46 minuter?!
På 48-timmars och andra ultor på rundbana har batteritiden endast akademisk betydelse eftersom det 600:e 400-metersvarvet ser precis likadant ut som det första.