Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 10:34För att inte tala om ett fett skämt på ett LCHF väckelsemöte 😉
För att inte tala om ett fett skämt på ett LCHF väckelsemöte 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:16Peter>Du menar att man skulle komma in med en risifrutti och en limpa med hallolnsylt på?
fast det kanske är bättre med ett fett skämt än med t.ex. skämt kött
Peter>Du menar att man skulle komma in med en risifrutti och en limpa med hallolnsylt på?
fast det kanske är bättre med ett fett skämt än med t.ex. skämt kött
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:38Ja, eller att bara sitta och se söt ut och antyda att sötebrödsdagarna alls inte är över.
Ja, eller att bara sitta och se söt ut och antyda att sötebrödsdagarna alls inte är över.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 14:18På 90-talet i Kiruna träffade jag ibland "Jesus från Soppero" (Lars Törnman). Minns inte att han hade något löparintresse utan han pratade möjligen lite skoteråkning.
På 90-talet i Kiruna träffade jag ibland "Jesus från Soppero" (Lars Törnman). Minns inte att han hade något löparintresse utan han pratade möjligen lite skoteråkning.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:57Trådens vara eller inte vara. Det är upp till var och en att kommentera eller inte. Och om man tycker att den innehåller mycket "prat" så finns det andra trådar under löpning som också innehåller "prat". Så.. man är inte tvungen att diskutera, det är friv
Trådens vara eller inte vara. Det är upp till var och en att kommentera eller inte. Och om man tycker att den innehåller mycket "prat" så finns det andra trådar under löpning som också innehåller "prat". Så.. man är inte tvungen att diskutera, det är friv
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:57Trådens vara eller inte vara. Det är upp till var och en att kommentera eller inte. Och om man tycker att den innehåller mycket "prat" så finns det andra trådar under löpning som också innehåller "prat". Så.. man är inte tvungen att diskutera, det är friv
Trådens vara eller inte vara. Det är upp till var och en att kommentera eller inte. Och om man tycker att den innehåller mycket "prat" så finns det andra trådar under löpning som också innehåller "prat". Så.. man är inte tvungen att diskutera, det är friv
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 13:24Flyttar man till Mexico är Jesus med nästan överallt...
Sen är ju Jose med och kanske Pedro eller Felipe...
🙂
Flyttar man till Mexico är Jesus med nästan överallt...
Sen är ju Jose med och kanske Pedro eller Felipe...
🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 13:28Förlåt om jag bidrar till att tråden blir ännu mer off topic, men när den nu kom in på LCHF som religion måste jag bara tipsa om Lena Anderssons grymma DN-krönika på det ämnet. http://www.dn.se/ledare/kolumner/nar-starkelsen-blir-synd
Komplett med spanin
Förlåt om jag bidrar till att tråden blir ännu mer off topic, men när den nu kom in på LCHF som religion måste jag bara tipsa om Lena Anderssons grymma DN-krönika på det ämnet. http://www.dn.se/ledare/kolumner/nar-starkelsen-blir-synd
Komplett med spanin
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:49Pontus: +1
Pontus: +1
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 09:42Ibland är t.ex Johnny Cash min Jesus. Det räcker långt.
http://www.youtube.com/watch?v=xyvFhrDzLfY
Ibland är t.ex Johnny Cash min Jesus. Det räcker långt.