Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 23:46Men jag misstror andra människors respekt. Evolutionen har inte kommit till den övermänniska Nietzsche stolt utropade i Så talade Zarathustra.
Men jag misstror andra människors respekt. Evolutionen har inte kommit till den övermänniska Nietzsche stolt utropade i Så talade Zarathustra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 23:47Människan är en bro, lärde Nietzsche, och vi har inte kommit över än.
Människan är en bro, lärde Nietzsche, och vi har inte kommit över än.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 00:20Ja men han är ju ännu äldre än jag 🙂 misstror mig själv ibland men håller hoppet uppe! Då vill jag lyssna till er som är yngre pch hoppas ändå att evolutionen tar oss framåt!
Ja men han är ju ännu äldre än jag 🙂 misstror mig själv ibland men håller hoppet uppe! Då vill jag lyssna till er som är yngre pch hoppas ändå att evolutionen tar oss framåt!
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 07:34Det tassas på tå kring muslimerna för att många upplever att det finns fler fundamentalister inom islam, och att dessa kan reagera extremt kraftigt på vad de upplever som hädelser mot deras tro. Jag tror att många känner att det faktiskt är förknippat med
Det tassas på tå kring muslimerna för att många upplever att det finns fler fundamentalister inom islam, och att dessa kan reagera extremt kraftigt på vad de upplever som hädelser mot deras tro. Jag tror att många känner att det faktiskt är förknippat med
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 07:40För en gångs skull så tycker jag att TS kan få behålla trådens ämne. Ni kan starta en ny tråd i prat om ni har så mycket åsikter om religion/tro.
För en gångs skull så tycker jag att TS kan få behålla trådens ämne. Ni kan starta en ny tråd i prat om ni har så mycket åsikter om religion/tro.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 07:43David, har religion en särställning?
David, har religion en särställning?
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 08:05Tja, precis som med sexuell läggning så är det något man är(troende). I detta fallet sökte TS likasinnade så lägg ner diskussionen.
Tja, precis som med sexuell läggning så är det något man är(troende). I detta fallet sökte TS likasinnade så lägg ner diskussionen.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 09:03David, man kan absolut se tråden som ett sätt för TS att finna likasinnade. Man kan också se den som ett sätt för TS att med löpningen som svepskäl få möjlighet att missionera sin tro på ett löpforum.
Nu tycker jag i och för sig att TS var så allmängilt
David, man kan absolut se tråden som ett sätt för TS att finna likasinnade. Man kan också se den som ett sätt för TS att med löpningen som svepskäl få möjlighet att missionera sin tro på ett löpforum.
Nu tycker jag i och för sig att TS var så allmängilt
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 09:11Ja, TS vill väl ha likasinnade att träna med oavsett forum.
Så mycket missionerande är det inte jämfört med L(ow)C(ompetence)H(igh)F(antasy)-gänget i Bra mat o Fettförbränning.Lite intressant är att några av mina "vänner" i Surmupparna har hittat till d
Ja, TS vill väl ha likasinnade att träna med oavsett forum.
Så mycket missionerande är det inte jämfört med L(ow)C(ompetence)H(igh)F(antasy)-gänget i Bra mat o Fettförbränning.
Lite intressant är att några av mina "vänner" i Surmupparna har hittat till d
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 09:54Man kan skoja med allt & alla utom med de som tror på varje bokstav i sina respektive heliga skrifter. Sen kvittar det om det handlar om löpning, fleromättade fetter lr religion.
Nån här som vill dra en gud-fräckis för det här gänget?
bild:http://mylifeo
Man kan skoja med allt & alla utom med de som tror på varje bokstav i sina respektive heliga skrifter. Sen kvittar det om det handlar om löpning, fleromättade fetter lr religion.
Nån här som vill dra en gud-fräckis för det här gänget?
bild:http://mylifeo