Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 19:47Varför nöja sig med något halvdant när det finns prima vara att få!!
Varför nöja sig med något halvdant när det finns prima vara att få!!
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 19:48Neej
Neej
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 20:44Här talar en falsk profet.
Här talar en falsk profet.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 21:24Det var den intressant tråd att följa. Måste nog svara på några av frågorna. Har jag Jesus med mig när jag löper? Jag hoppas han hakar på, men tyvärr hjälper det mig inte med tempot. Löpning rent allmänt hjälper mig att rensa tankarna, att meditera. Det r
Det var den intressant tråd att följa. Måste nog svara på några av frågorna. Har jag Jesus med mig när jag löper? Jag hoppas han hakar på, men tyvärr hjälper det mig inte med tempot. Löpning rent allmänt hjälper mig att rensa tankarna, att meditera. Det r
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 21:55Håller med dig Broder Goran om att det här var en intressant å kanske ganska ny tråd för oss alla löpare å för övrigt tränande personer.
Håller med dig med det där som jag faktiskt skrev i mitt tidigare inlägg om att man faktiskt måste springa själv å det
Håller med dig Broder Goran om att det här var en intressant å kanske ganska ny tråd för oss alla löpare å för övrigt tränande personer.
Håller med dig med det där som jag faktiskt skrev i mitt tidigare inlägg om att man faktiskt måste springa själv å det
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:01oj, oj här hoppar man in på Funbeat för första gången och hamnar i denna starka, känslomässiga, spretiga tråden. Ja,jag älskar löpning och har gjort i många år innan jag även bestämde mej för att "gå med Jesus"! Jag är så tacksam till honom för att han ha
oj, oj här hoppar man in på Funbeat för första gången och hamnar i denna starka, känslomässiga, spretiga tråden. Ja,jag älskar löpning och har gjort i många år innan jag även bestämde mej för att "gå med Jesus"! Jag är så tacksam till honom för att han ha
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:16Så olika man kan uppfatta saker. 🙂 För mig är den här tråden till stor del humor, till viss del tragik, men inte stark.
Det kan ha med ateism att göra. 😉
Så olika man kan uppfatta saker. 🙂 För mig är den här tråden till stor del humor, till viss del tragik, men inte stark.
Det kan ha med ateism att göra. 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:33Håller med AMR och de som håller med henne!
Tonen här är sådan att det inte är en fråga om huruvida man "kan skoja" eller inte och såklart hade ni inte skrivit samma sak om det varit en muslim som skrivit om sin gud. För övrigt ska vi vara glada att vi l
Håller med AMR och de som håller med henne!
Tonen här är sådan att det inte är en fråga om huruvida man "kan skoja" eller inte och såklart hade ni inte skrivit samma sak om det varit en muslim som skrivit om sin gud. För övrigt ska vi vara glada att vi l
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 23:41Vi ser det så olika och det är intressant bara det. För att svara på frågan så är jag inte troende. Men någon är med mig när det är jobbigt och det är det när jag springer. Sen gillar jag att gå på Taizémässa och det handlar om att jag inte behöver oroa m
Vi ser det så olika och det är intressant bara det. För att svara på frågan så är jag inte troende. Men någon är med mig när det är jobbigt och det är det när jag springer. Sen gillar jag att gå på Taizémässa och det handlar om att jag inte behöver oroa m
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 21:01Jag tar inte illa vid mig om någon driver med kristen tro för jag vet vem jag är och på vem jag tror och det är jag trygg i. MEN min fråga är: Är det ok att trampa kristna på tårna och samtidigt tassa på tårna för muslimer? Borde man inte bli behandlad li
Jag tar inte illa vid mig om någon driver med kristen tro för jag vet vem jag är och på vem jag tror och det är jag trygg i. MEN min fråga är: Är det ok att trampa kristna på tårna och samtidigt tassa på tårna för muslimer? Borde man inte bli behandlad li