Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:09Just det! Är inte troende som i kyrkan men vår präst här är såååå fantastisk så jag nästan blir...vill iaf tro! Som han gör, trots hans rökning och coca-missbruk så övertygar han mig att vi kan, om vi vill, alltid ha någon med oss!
Just det! Är inte troende som i kyrkan men vår präst här är såååå fantastisk så jag nästan blir...vill iaf tro! Som han gör, trots hans rökning och coca-missbruk så övertygar han mig att vi kan, om vi vill, alltid ha någon med oss!
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:24Jag tror att du behöver leta rätt på nya idoler som springer långt och inte knarkar. <3
Jag tror att du behöver leta rätt på nya idoler som springer långt och inte knarkar. <3
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:48För mig som kristen är givetvis Jesus med hela tiden, i livets alla situationer, men vissheten att Jesus är med i löpningen ger skänker en extra dimension. Jag springer inte enbart för min egen skull. Visst genererar löpningen fysiskt och själsligt välbef
För mig som kristen är givetvis Jesus med hela tiden, i livets alla situationer, men vissheten att Jesus är med i löpningen ger skänker en extra dimension. Jag springer inte enbart för min egen skull. Visst genererar löpningen fysiskt och själsligt välbef
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:52Jo Fredric men just att vi är såå mycket människor allihop, oavsett, det är så fint! Vi gör så gott vi kan! Behöver ingen förebild egentligen men vissa människor får en med ändå.
Jo Fredric men just att vi är såå mycket människor allihop, oavsett, det är så fint! Vi gör så gott vi kan! Behöver ingen förebild egentligen men vissa människor får en med ändå.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 09:47Jag brukar springa med påven, han är snabbare än han ser ut.
Jag brukar springa med påven, han är snabbare än han ser ut.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 16:52Jag tycker Hin Håle är roligare som träningskompis.Han har så mycket mer intressant umgänge och intressen. (H)
Jag tycker Hin Håle är roligare som träningskompis.Han har så mycket mer intressant umgänge och intressen. (H)
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 17:15Han var fan inte med på min cykeltur idag iaf, krockade med annan cyklist och körde tänderna genom överläppen rätt ner i asfalten, varit på sjukan sen dess och ska snart hämta resterna av cykeln.
Så om han finns får han passa sig om vi ses vid pärleporte
Han var fan inte med på min cykeltur idag iaf, krockade med annan cyklist och körde tänderna genom överläppen rätt ner i asfalten, varit på sjukan sen dess och ska snart hämta resterna av cykeln.
Så om han finns får han passa sig om vi ses vid pärleporte
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 18:37Hans: Det är inte lätt att träna i frid om man bär ilska inom sig. Visst kan man rensa skallen genom att träna men äkta frid kan inte presteras fram utan den tas emot som gåva från Gud.
Hans: Det är inte lätt att träna i frid om man bär ilska inom sig. Visst kan man rensa skallen genom att träna men äkta frid kan inte presteras fram utan den tas emot som gåva från Gud.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 18:45själv så utala jag helt motsatta ord än kristna när jag tränar. Men man har ju läst att jesus älskar alla barnen, så vad gör väl det om man svär som en dåre i spåret. Sen om jesus är med mig eller ej just då det skiter jag i. Jag ska klara min tid med ell
själv så utala jag helt motsatta ord än kristna när jag tränar. Men man har ju läst att jesus älskar alla barnen, så vad gör väl det om man svär som en dåre i spåret. Sen om jesus är med mig eller ej just då det skiter jag i. Jag ska klara min tid med ell
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 19:06Jag nöjer mig med oäkta frid. Och oäkta barn för den delen oxå.
Jag nöjer mig med oäkta frid. Och oäkta barn för den delen oxå.