Quote from Catharina Brattlin on 15 August 2007, 16:02Jag använder löpbandet som ett komplement vid dåligt väder eller när jag vill springa i samband med arbetsdagens slut (har gym på jobbet). Annars springer jag ALLA mina pass på ren asfalt sen drygt ett år tillbaka, och har (ännu?) inga problem med knäna.
Jag använder löpbandet som ett komplement vid dåligt väder eller när jag vill springa i samband med arbetsdagens slut (har gym på jobbet). Annars springer jag ALLA mina pass på ren asfalt sen drygt ett år tillbaka, och har (ännu?) inga problem med knäna.
Quote from Funbeat user on 15 August 2007, 16:10Sylvia:
Jag har också kört en massa Step-up i många år.... 🙁
Men det KAN ju vara skorna som var slut, dom var 2 år gamla.... För nu verkar det ju gå som tåget att springa. 🙂
Det kan nog också vara som du skriver individuellt hur starka knän man har
Sylvia:
Jag har också kört en massa Step-up i många år.... 🙁
Men det KAN ju vara skorna som var slut, dom var 2 år gamla.... För nu verkar det ju gå som tåget att springa. 🙂
Det kan nog också vara som du skriver individuellt hur starka knän man har
Quote from Catharina Brattlin on 15 August 2007, 16:12Heja Dig, Fia-Lotta! Eller som de säger: "Det som inte dödar, det härdar...". 😀
Heja Dig, Fia-Lotta! Eller som de säger: "Det som inte dödar, det härdar...". 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2007, 16:13Heja OSS Sylvia! 😀
Och skam den som ger sig! 😉
Och framför allt - hur vet jag att jag inte kan om jag inte provar? 🙂
Heja OSS Sylvia! 😀
Och skam den som ger sig! 😉
Och framför allt - hur vet jag att jag inte kan om jag inte provar? 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 15 August 2007, 16:56Visst ja, heja OSS!!! 😉
Det är så lätt att glömma heja på sig själv, även om jag är dödens stolt över mina framsteg...som om drygt två veckor ska få bära frukt...hoppas jag! Dagen efter bär det iväg på en tvåveckors välbehövlig semester i Tunisien *län
Visst ja, heja OSS!!! 😉
Det är så lätt att glömma heja på sig själv, även om jag är dödens stolt över mina framsteg...som om drygt två veckor ska få bära frukt...hoppas jag! Dagen efter bär det iväg på en tvåveckors välbehövlig semester i Tunisien *län
Quote from Funbeat user on 15 August 2007, 21:13Sylvia: Du har all anledning att vara stolt över dig själv (t+)
Och jag har all anledning att vara gruvligt avis på dej (Tunisien.... *suckar tungt*)
Sylvia: Du har all anledning att vara stolt över dig själv (t+)
Och jag har all anledning att vara gruvligt avis på dej (Tunisien.... *suckar tungt*)