Quote from Guest on 4 March 2010, 09:20Igår när jag drog på mina löparkläder reflekterade jag över att det var olika märken på allting: Mizuno-skor, Seger-strumpor, Ron Hill-byxor, Helly-Hansen undertröja, Dobson-jacka, Craft-reflexväst, mössa från Nike och vantar från Brooks. Allting inköpt j
Igår när jag drog på mina löparkläder reflekterade jag över att det var olika märken på allting: Mizuno-skor, Seger-strumpor, Ron Hill-byxor, Helly-Hansen undertröja, Dobson-jacka, Craft-reflexväst, mössa från Nike och vantar från Brooks. Allting inköpt j
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 09:30Nej, det är jag inte. Full spridning beroende på vad som har varit mest prisvärt.
Men om två likadana tröjor kostar lika mycket och den ena är Craft eller Puma så blir det den.
Nej, det är jag inte. Full spridning beroende på vad som har varit mest prisvärt.
Men om två likadana tröjor kostar lika mycket och den ena är Craft eller Puma så blir det den.
Quote from Bjarne Lewin on 4 March 2010, 09:38Skor från Mizuno, eller Asics. Jacka från Dobsom, byxor från craft, underställ från Helly hansen eller ullmax, sockor från seger, vantar från socs, buffar i original osv
Det blir ganska många märken, även om ett par är vanligare än andra 🙂
Skor från Mizuno, eller Asics. Jacka från Dobsom, byxor från craft, underställ från Helly hansen eller ullmax, sockor från seger, vantar från socs, buffar i original osv
Det blir ganska många märken, även om ett par är vanligare än andra 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 09:40skor JA, tränat & tävlat i Saucony seda flera år tillbaka.
kläder nej, det som är prisvärt och vettigt för stunden.
skor JA, tränat & tävlat i Saucony seda flera år tillbaka.
kläder nej, det som är prisvärt och vettigt för stunden.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 09:52Nej, blandar helt vilt. 🙂
Nej, blandar helt vilt. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 10:26Är i det stora hela inte märkestrogen, utan kläderna jag har är de som funktionellt fungerat bäst för mig och det kan vara från helt olika märken. Undantaget är skor där jag håller mig till det märke som fungerat bra länge.
Är i det stora hela inte märkestrogen, utan kläderna jag har är de som funktionellt fungerat bäst för mig och det kan vara från helt olika märken. Undantaget är skor där jag håller mig till det märke som fungerat bra länge.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 10:45Nja, inte märkestrogen direkt. Men hittar man en sko-modell som är bra fortsätter man gärna med den tills den utvecklas till något som inte längre känns ok. Tex har jag haft över tio par NB i 825-835 serien och det kan inte anses vara speciellt mycket jäm
Nja, inte märkestrogen direkt. Men hittar man en sko-modell som är bra fortsätter man gärna med den tills den utvecklas till något som inte längre känns ok. Tex har jag haft över tio par NB i 825-835 serien och det kan inte anses vara speciellt mycket jäm
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 11:13Decathlon ska öppna butiker i sverige under 2010.
Har handlat en del när jag varit i frankrike. Prisvärt med ett väldigt stort sortiment.
Decathlon ska öppna butiker i sverige under 2010.
Har handlat en del när jag varit i frankrike. Prisvärt med ett väldigt stort sortiment.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:15Skor är jag trogen Mizuno. Kläder det som är bekvämt å hyfsat prisvärt.
Skor är jag trogen Mizuno. Kläder det som är bekvämt å hyfsat prisvärt.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:22Jag är inte trogen märket på något sätt men däremot kvalitén på det jag köper. Men dock har det blivit väldigt mycket Craft, mest för att klubben köper det till något bättre priser. Men i det stora hela så handlar det för min del om vad som är bra och int
Jag är inte trogen märket på något sätt men däremot kvalitén på det jag köper. Men dock har det blivit väldigt mycket Craft, mest för att klubben köper det till något bättre priser. Men i det stora hela så handlar det för min del om vad som är bra och int