Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 18:38Skor alltid Mizuno, testat Asics en gång för att de var billigare just då, men har gått tillbaka till Mizuno och nu byter jag inte. Övriga kläder helst Craft, vet egentligen inte varför, men trivs bra i dem. Men så länge det är funktionella och snygga klä
Skor alltid Mizuno, testat Asics en gång för att de var billigare just då, men har gått tillbaka till Mizuno och nu byter jag inte. Övriga kläder helst Craft, vet egentligen inte varför, men trivs bra i dem. Men så länge det är funktionella och snygga klä
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:12Yes....jag är verkligen märkestrogen ....i alla fall vad gäller kläderna på överkroppen å lite neråt oxo. Det handlar naturligtvis om det fantastiska märket "No Name" som jag uteslutande kör med...kanon-pris å naturligtvis kanon-grejor...!?
Yes....jag är verkligen märkestrogen ....i alla fall vad gäller kläderna på överkroppen å lite neråt oxo. Det handlar naturligtvis om det fantastiska märket "No Name" som jag uteslutande kör med...kanon-pris å naturligtvis kanon-grejor...!?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:33Inte märkestrogen i bemärkelsen "allt måste vara från xxxx", men jag är trogen märket (eller snarare modellen) om jag hittar nått riktigt bra. Om jag t.ex hittar en sportbh som sitter bra fortsätter jag köpa den, eftersom det är svårt att hitta bra modell
Inte märkestrogen i bemärkelsen "allt måste vara från xxxx", men jag är trogen märket (eller snarare modellen) om jag hittar nått riktigt bra. Om jag t.ex hittar en sportbh som sitter bra fortsätter jag köpa den, eftersom det är svårt att hitta bra modell
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:36Håller med, Decathlon är en kanonbra affär. Jag bor i Spanien och handlar mycket där. Där finns de flesta "vanliga" märkena men också deras eget märke domyos som är otroligt billigt. Roligt att dom ska öppna i Sverige. Dock måste jag ha mina Brooks löpars
Håller med, Decathlon är en kanonbra affär. Jag bor i Spanien och handlar mycket där. Där finns de flesta "vanliga" märkena men också deras eget märke domyos som är otroligt billigt. Roligt att dom ska öppna i Sverige. Dock måste jag ha mina Brooks löpars
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 06:15Tyvärr är jag det , kör bara Puma, Nike, Fila o ev Adiddas.
Ska till NY snart o springa o då ska jag frossa o shoppa dessa märken.
Kanske man e enkelspårig men varje gg jag köpt ng annat märke är jag aldrig nöjd o de sitter inte likabra oavsett om det är
Tyvärr är jag det , kör bara Puma, Nike, Fila o ev Adiddas.
Ska till NY snart o springa o då ska jag frossa o shoppa dessa märken.
Kanske man e enkelspårig men varje gg jag köpt ng annat märke är jag aldrig nöjd o de sitter inte likabra oavsett om det är
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 10:11Inte märkestrogen men jag har mina favoriter.
Inte märkestrogen men jag har mina favoriter.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:22Jag uttrycker det på samma sätt som Linda P. Inte märkestrogen men jag har favoritmärken som jag har mycket av för att jag trivs bra i dem.
Jag uttrycker det på samma sätt som Linda P. Inte märkestrogen men jag har favoritmärken som jag har mycket av för att jag trivs bra i dem.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 17:54Nej. Jag blandar hej vilt. Däremot är jag av någon anledning anti-Nike när det gäller skor. Har dock en del andra löparkläder från Nike, som jag tycker är suveräna.
Nej. Jag blandar hej vilt. Däremot är jag av någon anledning anti-Nike när det gäller skor. Har dock en del andra löparkläder från Nike, som jag tycker är suveräna.
Quote from Catharina Brattlin on 5 March 2010, 20:54Jag har, av någon konstig anledning, blivit Craft-addicted. Det senaste tillskottet är en träningsväska från Craft, med mitt namn tryckt på. (H)
Jag har, av någon konstig anledning, blivit Craft-addicted. Det senaste tillskottet är en träningsväska från Craft, med mitt namn tryckt på. (H)
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 21:06Det är Scott som har Addict.
Det är Scott som har Addict.