Quote from Catharina Brattlin on 5 March 2010, 21:24Jo, fast David, nu är vi i löpningsgruppen. Ditt inlägg skulle nog mer passa i cykelgruppen?
Jo, fast David, nu är vi i löpningsgruppen. Ditt inlägg skulle nog mer passa i cykelgruppen?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 16:58Märkestrogen eller går på erfarenhet?
Skor är väldigt lätt att bli "trogen" Har ett märke läster (modeller) som stämmer med hur ens fötter ser ut så byter man inte om det funkar. Testa nytt kan vara rätt smärtsamt.Samma sak gäller egentligen kläder. Är
Märkestrogen eller går på erfarenhet?
Skor är väldigt lätt att bli "trogen" Har ett märke läster (modeller) som stämmer med hur ens fötter ser ut så byter man inte om det funkar. Testa nytt kan vara rätt smärtsamt.
Samma sak gäller egentligen kläder. Är
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 17:10Jag är väldigt märkestrogen och modelltrogen vad gäller skor. Har haft Asics så länge jag kan minnas. Men ska nog prova på ett par Lunar Glider senare i vår. Skulle aldrig våga på att byta till nytt märke utan att kunna gå tillbaka till mina gamla.
EDIT
Jag är väldigt märkestrogen och modelltrogen vad gäller skor. Har haft Asics så länge jag kan minnas. Men ska nog prova på ett par Lunar Glider senare i vår. Skulle aldrig våga på att byta till nytt märke utan att kunna gå tillbaka till mina gamla.
EDIT
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 17:43Min utrustning under dagens tävling.
Skor: Asics
Underställ: Everest
Strumpor: Falke
Tights: Brooks
Jacka: Dobsom
Mössa: New Line
Vantar: Craft
Som synes en rejäl blandning och så där ser det ut för mig hela tiden. Ser mer till funktion och pris än ett vi
Min utrustning under dagens tävling.
Skor: Asics
Underställ: Everest
Strumpor: Falke
Tights: Brooks
Jacka: Dobsom
Mössa: New Line
Vantar: Craft
Som synes en rejäl blandning och så där ser det ut för mig hela tiden. Ser mer till funktion och pris än ett vi
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 18:52Japp,när det gäller skor så är det asics. Provade saucony men dom kändes så klumpiga. Gillar craft,dels för att dom sitter bra och så är dom snygga. (H:)
Japp,när det gäller skor så är det asics. Provade saucony men dom kändes så klumpiga. Gillar craft,dels för att dom sitter bra och så är dom snygga. (H:)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:39Struntar i märkena men kommer nog vara trogen det som funkar och känns bra. Skor har jag 2 Mizuno (varav det ena paret var de första löparskorna jag köpte) och 1 Asics. I känslan är Mizuno överlägsna även om Asics har mkt bra dämpning vilket behövs till e
Struntar i märkena men kommer nog vara trogen det som funkar och känns bra. Skor har jag 2 Mizuno (varav det ena paret var de första löparskorna jag köpte) och 1 Asics. I känslan är Mizuno överlägsna även om Asics har mkt bra dämpning vilket behövs till e
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:40Jag har nog löparprylar från ett tiotal olika märken, men eftersom jag får bra rabatt på Puma genom klubben har det blivit mycket därifrån på sista tiden. Mitt mest udda (i det här sammanhanget) märke är en reflexväst från IKEA, en sjättedel av priset för
Jag har nog löparprylar från ett tiotal olika märken, men eftersom jag får bra rabatt på Puma genom klubben har det blivit mycket därifrån på sista tiden. Mitt mest udda (i det här sammanhanget) märke är en reflexväst från IKEA, en sjättedel av priset för
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:22Jag använder mest kläder från Craft. Det beror delvis på att jag tycker de funkar bra men också på att jag lyckats köpa det mesta till outlet-priser.
De kläder jag har från Nike funkar också bra men jag trivs inte med deras skor.
Underställ skall helst
Jag använder mest kläder från Craft. Det beror delvis på att jag tycker de funkar bra men också på att jag lyckats köpa det mesta till outlet-priser.
De kläder jag har från Nike funkar också bra men jag trivs inte med deras skor.
Underställ skall helst
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 13:26Jag blandar olika märken, men gillar nog Nike bäst. Skor har jag mest haft Asics men sist blev det helt otippat Adidas för de var skönast.
Jag blandar olika märken, men gillar nog Nike bäst. Skor har jag mest haft Asics men sist blev det helt otippat Adidas för de var skönast.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 13:42En sak jag funderar på är hur märkestrogna försäljare är. Somliga verkar vara fast beslutna att kränga ett par asics till en, eller craft eller andra märken - har ni också märkt det fenomenet?
En sak jag funderar på är hur märkestrogna försäljare är. Somliga verkar vara fast beslutna att kränga ett par asics till en, eller craft eller andra märken - har ni också märkt det fenomenet?