Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 18:54Magnus, ja frågan var till dig. Jag tänkte att om du följde ett komplett träningsprogram med kondition och styrka som någon annan gjort och som sa vilodag så fanns det kanske en tanke bakom det?
Annars är jag själv skeptisk till det här med vilodagar, så
Magnus, ja frågan var till dig. Jag tänkte att om du följde ett komplett träningsprogram med kondition och styrka som någon annan gjort och som sa vilodag så fanns det kanske en tanke bakom det?
Annars är jag själv skeptisk till det här med vilodagar, så
Quote from Lars Mörrby on 8 November 2010, 19:02Jag tror faktiskt lite att det beror på förutsättningar och bakgrund också.
Jag slutade springa 78 på grund av en knäskada och började köra styrketräning. Jag har kört nästan bara styrketräning sedan dess och börjat springa, cykla och simma lite bara de
Jag tror faktiskt lite att det beror på förutsättningar och bakgrund också.
Jag slutade springa 78 på grund av en knäskada och började köra styrketräning. Jag har kört nästan bara styrketräning sedan dess och börjat springa, cykla och simma lite bara de
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 19:18Börje: Välkommen att testa din anaeroba kapacitet på ett 400m-lopp. 🙂
Börje: Välkommen att testa din anaeroba kapacitet på ett 400m-lopp. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 19:24Mikael, nej det är jag som är personligt tränare åt mig själv, och om jag inte når mina mål så är det mitt fel. 😉
Det är ett himla pusslande för att få in rätt mängd och vila där det behövs. I helgen sprang jag ultralång på söndagen, och nu till helgen
Mikael, nej det är jag som är personligt tränare åt mig själv, och om jag inte når mina mål så är det mitt fel. 😉
Det är ett himla pusslande för att få in rätt mängd och vila där det behövs. I helgen sprang jag ultralång på söndagen, och nu till helgen
Quote from Lars Mörrby on 8 November 2010, 19:42Lars,
min anaeroba kapacitet är nog mer optimerad för 5 reps i benpressen eller
bensparken om vi nu ska snacka saker som inbegriper ben. Och jag är egentligen inte särskilt stark heller, men om man jämför med hur bra jag springer så är jag stark... 😉/
Lars,
min anaeroba kapacitet är nog mer optimerad för 5 reps i benpressen eller
bensparken om vi nu ska snacka saker som inbegriper ben. Och jag är egentligen inte särskilt stark heller, men om man jämför med hur bra jag springer så är jag stark... 😉
/