Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 12:23Hmm 30 000 pers samtidigt...
GV har väl 2 timmar mellan första och sista startgrupp och då är det trångt hela tiden... var väl 38 000 startande i år. Kanske drygt hälften här....
Hmm 30 000 pers samtidigt...
GV har väl 2 timmar mellan första och sista startgrupp och då är det trångt hela tiden... var väl 38 000 startande i år. Kanske drygt hälften här....
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 00:56Vi var 15 468 som startade samtidigt idag på Stockholm Marathon och det var inte trångt någon stans efter banan tyckte jag iaf,men nu startade ju jag i 3:e gruppen så jag vet inte hur dom hade det längre bak.Hur det blir på bron får vi se,vi är ju till at
Vi var 15 468 som startade samtidigt idag på Stockholm Marathon och det var inte trångt någon stans efter banan tyckte jag iaf,men nu startade ju jag i 3:e gruppen så jag vet inte hur dom hade det längre bak.Hur det blir på bron får vi se,vi är ju till at
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 11:25Ett litet tips för er som ska ha med er energin och kan begränsa det till tablettform (t ex druvsocker): Stoppa dem innanför svettarmbandet. Har funkat bra för mig i tidigare lopp. Lätt åtkomliga + att de inte hinner vittra sönder under 21km.
Ett litet tips för er som ska ha med er energin och kan begränsa det till tablettform (t ex druvsocker): Stoppa dem innanför svettarmbandet. Har funkat bra för mig i tidigare lopp. Lätt åtkomliga + att de inte hinner vittra sönder under 21km.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 12:59Alla startar samtidigt som Per skriver, och visst kommer det bli lite trångt till en början, men ens egen tid startar ju inte förens man passerar startlinjen så man behöver ju inte bli uppstressad för att man står still i början.
Alla startar samtidigt som Per skriver, och visst kommer det bli lite trångt till en början, men ens egen tid startar ju inte förens man passerar startlinjen så man behöver ju inte bli uppstressad för att man står still i början.
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 13:09Känner mig dåligt i form (t-) Känner fortfarande av maran för två veckor sedan, men hoppas på att en lugn vecka nu innan start ska få mig toppad 😉
Känner mig dåligt i form (t-) Känner fortfarande av maran för två veckor sedan, men hoppas på att en lugn vecka nu innan start ska få mig toppad 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 15:28Känner mig iform 😀 , körde test av vatten/energi som det blir på Broloppet.
Känner mig iform 😀 , körde test av vatten/energi som det blir på Broloppet.
Quote from Mari Johansson on 6 June 2010, 20:10Jepps! Nu börjar det snart bli dags att klippa bron där nere (H)
Jepps! Nu börjar det snart bli dags att klippa bron där nere (H)
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 09:08Det regnar så mycket att den växer snabbt igen (H)
Det regnar så mycket att den växer snabbt igen (H)
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 09:29Senaste väderprognosen: 15 grader, lätt regn och västlig vind 12-13 m/sek.
Kan gå fort...
Senaste väderprognosen: 15 grader, lätt regn och västlig vind 12-13 m/sek.
Kan gå fort...
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 10:15Vad blir det för energidryck på loppet? Skulle också vilja prova så att magen tål det!
Är riktig laddad nu, kan det inte bara bli lördag!!
Vad blir det för energidryck på loppet? Skulle också vilja prova så att magen tål det!
Är riktig laddad nu, kan det inte bara bli lördag!!