Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 10:24För mig får det gärna vara långt till lördag så att jag hinner bli lätt i kroppen.
Har oxå kollat lite olika vädersajter, och det gemensamma med dem är att de "lovar" västlig vind. Det är ju perfekt eftersom man då får medvind i 16 km 🙂
För mig får det gärna vara långt till lördag så att jag hinner bli lätt i kroppen.
Har oxå kollat lite olika vädersajter, och det gemensamma med dem är att de "lovar" västlig vind. Det är ju perfekt eftersom man då får medvind i 16 km 🙂
Quote from Mari Johansson on 7 June 2010, 10:38Har inte hunnit kolla. Men senast hade dom någon dricka från Faxe. Rena dyngan var det....
Har inte hunnit kolla. Men senast hade dom någon dricka från Faxe. Rena dyngan var det....
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:08Jag mailade och frågade.
Sportdrycksleverentören heter Enervit.
Jag mailade och frågade.
Sportdrycksleverentören heter Enervit.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:47Det spelar inte så stor roll vilken sportdryck det är, dels är det ju inte särskilt många vätskekontroller, dels finns är det bara några få av dessa som serverar sportdryck (två plus målet...)
Från hemsidan:
"Vid vätskekontrollerna finns det vatten och s
Det spelar inte så stor roll vilken sportdryck det är, dels är det ju inte särskilt många vätskekontroller, dels finns är det bara några få av dessa som serverar sportdryck (två plus målet...)
Från hemsidan:
"Vid vätskekontrollerna finns det vatten och s
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:01Nu finns det ingen återvändo antar jag. Skulle velat ha några mer mil i kroppen.
🙁
Nu finns det ingen återvändo antar jag. Skulle velat ha några mer mil i kroppen.
🙁
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:05jag har haft en helt värdelös uppladdning med halsont. Kan man snabbtoppa formen på något sätt?
jag har haft en helt värdelös uppladdning med halsont. Kan man snabbtoppa formen på något sätt?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:02Vad bli de för pass fram till lördag hur långa eller hur lätta?
Vad bli de för pass fram till lördag hur långa eller hur lätta?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:09Jag var ute i morse och sprang 5 kilometer, går nog ut på onsdag och kör ett pass på cirkus 4 km.
Jag var ute i morse och sprang 5 kilometer, går nog ut på onsdag och kör ett pass på cirkus 4 km.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:43Det blir nog ett lätt löppass på 7-8km idag och ett snabbtempopass på onsdag 2,5km för att få upp farten.
Det blir nog ett lätt löppass på 7-8km idag och ett snabbtempopass på onsdag 2,5km för att få upp farten.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:55Jag börjar bli nervös.
Jag börjar bli nervös.